معاونت بهداری سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد؛

واکسیناسیون بسیجیان و پاسداران مجری طرح غربالگری شهید سلیمانی در کرج

«بنایی» از تزریق یک هزار و 200 دُوز واکسن ایرانی برکت و سینوفارم به بسیجیان و پاسداران شرکت کننده در طرح عملیاتی حاج قاسم سلیمانی در کرج خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 18July 2021

واکسیناسیون بسیجیان و پاسداران مجری طرح غربالگری شهید سلیمانی در کرجبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سید محمد بنایی» مسئول معاونت بهداری و پدافند زیستی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به ابلاغ مأموریت تزریق واکسن توسط بسیجیان بهیار آموزش‌دیده با مشارکت مراکز بهداشتی اظهار داشت: با توجه به حضور بسیجیان در مراکز پرخطر تزریق واکسن و مشارکت آنان در این امر و کارهای اجرایی، مقرر شد به‌منظور پیشگیری از خطر احتمالی سرایت ویروس به جهادگران عرصه سلامت، اقدام به ایمن‌سازی آن‌ها کنیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ستودنی و موفق‌آمیز بسیجیان و پاسداران خواهر و برادر در طرح بزرگ عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی از تزریق یک هزار و 200 دُوز واکسن ایرانی کوبرکت و سینوفارم چینی به بسیجیان و پاسداران مشارکت‌کننده دراین طرح با همکاری مرکز بهداشت شرق کرج خبر داد.

بنایی ابراز داشت: این بسیجیان در طرح غربالگری و بیماریابی کرونایی‌ها و پیگیری امور درمانی حضوری جهادی و فعال داشتند و با مراجعه خانه به خانه و ثبت اطلاعات خانواده‌های محدوده سرزمینی ناحیه امام حسین (ع) کرج در قالب 86 محله توانستند با همکاری نزدیک با مراکز بهداشتی نقش کلیدی در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و درمان بیماران ایفا کنند.  

مسئول معاونت بهداری و پدافند زیستی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با اشاره به استقبال گسترده مردم و بسیجیان از تزریق واکسن ایرانی برکت بیان داشت: بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی تزریق واکسن ایرانی برای همه غرورآفرین و افتخارآمیز است و تنها چند کشور محدود توانسته‌اند به این تکنولوژی جدید دست پیدا کنند. این دستاورد طلایی به همت جوانان دانشمند ایرانی در تاریخ درخشان ایران اسلامی ثبت شده است.

وی در پایان از استمرار مراجعه بسیجیان به درب منازل شهروندان و امداد رسانی به بیماران کرونایی خبرداد و گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در مراکز بهداشت، بسیجیان بهیار در مراکز بهداشتی همچون مرکز بهداشت راست‌روش حضور فعال و داوطلبانه دارند و عملیات پایش سلامت و واکسناسیون عموم مردم را با همکاری مراکز بهداشت کرج انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار