جلسه مشورتی تولید موسیقی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران برگزار شد

جلسه مشورتی تولید موسیقی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیرکل صدا و سیما و سردار میرشکار امروز در صدا و سیمای استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ - 18July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هادی ابراهیمی» مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران امروز در نشست هم اندیشی ساخت موسیقی و نماهنگ ۱۰ هزار و چهارصد شهید والا مقام استان با اشاره به اینکه امسال بدنبال ساخت موسیقی فرهنگ دفاع هستیم که درخور شهدا و بدنبال آن ترویج کننده فرهنگ مازندران باشد، اظهار داشت: مازندران سرزمین علویان و خط شکن در حوزه‌های مختلف بوده و تاکنون کارنامه خوبی از خود بر جای گذاشته است.

ابراهیمی افزود: برای ساخت موسیقی و شعر فرهنگ دفاع از نخبگان فرهنگی استان مازندران استفاده خواهیم کرد.

تولید موسیقی ده هزار و چهارضد شهید مازندران

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه ساخت این موسیقی از ارزش بالایی برخوردار است، گفت: ساخت این نماهنگ پنج دقیقه‌ای از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که همه مباحث ایثار و شهادت باید در آن گنجانده شود.

سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: موسیقی و نماهنگ مناسب موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

سردار ملکی از صدا و سیمای مرکز مازندران بابت گام برداشتن در راستای ساخت چنین نماهنگ‌هایی که بار‌ها در سال‌های اخیر در حال تکرار شدن هست قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم «سید مهدی محمدی» به عنوان مدیر بسیج مرکز صدا و سیمای مازندران منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها