با ارسال پیامی صورت گرفت؛

پیام تبریک سردار «فروتن» به مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان

سرتیپ پاسدار «ابوالقاسم فروتن» رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» به سمت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ - 18July 2021

پیام تبریک سردار «فروتن» به مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «ابوالقاسم فروتن» رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح امروز با صدور پیامی انتصاب سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» را به سمت مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

برادر ارجمند جناب آقای سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی»

خدمت به نظام مقدس اسلامی توفیقی سترگ در مسیرآموزه های دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ ایثار، فداکاری و جهاد است که شهدای والامقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشتند.

افتخار دارم انتصاب جناب عالی را به سمت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان خوزستان که بیانگر شایستگی و قابلیت های آن برادر گرامی است را تبریک عرض نمایم.

موفقیت روزافزون آن برادر گرانقدر در این مسئولیت جدید تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس الهی مسالت می نمایم. امیدوارم همواره سلامت و پیروز باشید.

رئیس حوزه ریاست ستادکل نیروهای مسلح _ سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار