نماینده مردم در مجلس:

راهبرد دولت سیزدهم در خصوص مذاکرات مشخص باشد

میرسلیم گفت: راهبرد دولت سیزدهم باید درباره مذاکرات مشخص باشد و البته پس از آن نیز می‌بایست راهکار خود را هم روشن کند.
کد خبر: ۴۶۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ - 19July 2021

دولت آینده باید راهبرد و راهکار خود در مذاکرات هسته‌ای را پیگیری کند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید مصطفی میرسلیم» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم باید برای انجام مذاکرات مراقب خباثت‌های آمریکا باشد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مذاکرات هسته‌ای را با جدیت دنبال و نظارت خواهد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس افزود: راهبرد دولت سیزدهم باید در خصوص مذاکرات مشخص باشد و پس از آن نیز راهکار مبرهنی داشته باشد.

وی با اشاره به پیشنهاد آمریکایی‌ها برای مذاکره با دولت جدید ایران گفت: اکنون آمریکا گفته می‌خواهیم وارد مذاکره با دولت جدید ایران شویم؛ ضمن اینکه ایالات متحده همیشه خباثت خود را نسبت به ملت و کشور ایران به خرج داده و هیچگاه نخواسته انقلاب اسلامی و مردم ما را به رسمیت بشناسد.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکایی‌ها همیشه به ما خیانت کرده‌اند و رفتار متظاهر گونه‌ای در قبال کشورمان داشته‌اند؛ قطعاً این بار هم فکر نمی‌کنم سیاست خود را تغییر دهد؛ البته صحبت‌هایم به این معنا نبوده که ما نمی‌خواهیم مذاکره کنیم، منتها دولت باید مدبرانه، عاقلانه و داهیانه وارد مذاکرات شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار