فرمانده سپاه «کربلا» استان مازندران:

سپاه در حوزه پیش‌برندگی و پیش‌روندگی رسالت سنگینی برعهده دارد

سردار «مسلمی» پیش‌برندگی و پیش‌روندگی را ۲ مولفه مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاه باید بر این اساس خود را نسبت به اهداف عالیه انقلاب اسلامی تنظیم کند.
کد خبر: ۴۶۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 19July 2021

پیش‌برندگی و پیش روندگی دو مولفه مهم در سپاه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه «کربلا» استان مازندران، امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه «کربلا»، پیش‌برندگی و پیش‌روندگی را ۲ مولفه مهم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: سپاه باید بر این اساس خود را نسبت به اهداف عالیه انقلاب اسلامی تنظیم کند.

وی افزود: سپاه در حوزه پیش‌روندگی به‌واسطه گزینش خوبی که انجام می‌شود، موفق بوده است و در حوزه پیش‌روندگی نیز برای رسیدن به اهداف عالیه جامعه تلاش کند و این رسالت سنگینی است که سپاه به عهده دارد.

سردار مسلمی، تکلیف‌مداری، ایمان، بصیرت، جهادگری و انقلابی بودن محض را از ویژگی‌های یک پاسدار برشمرد و گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در پرورش این ویژگی‌ها وظیفه بسیار بزرگی بر عهده دارد.

این مسئول گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، در آموزش و تربیت مبتنی بر این مولفه که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارد که باید نسبت به این موضوع احساس مسئولیت داشته باشیم تا رسالت خودمان را در حفاظت از انقلاب اسلامی و انقلابی‌گری به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار