فرمانده سپاه روح‌الله:

برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی باید از تفکر بسیج استفاده کنیم

سردار کریمی گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای بسیج در طول این سال‌ها شکست توطئه‌های دشمنان در بسیاری از عرصه‌هاست و امروز برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی باید از تفکر بسیج استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۶۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ - 19July 2021

برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی باید از تفکر بسیج استفاده کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز (دوشنبه) در آیین افتتاح دو پایگاه بسیج کارگری و بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان دلیجان اظهار داشت: از ابتدای انقلاب دشمنان در عرصه های مختلف با راه اندازی جنگ نرم، تحریم های ظالمانه و فتنه انگیزی به دنبال این هستند نگذارد الگوی انقلاب اسلامی به دنیا معرفی شود چراکه شکل گیری و معرفی این الگوی کامل موجب به خطر افتادن هویت استکباری و منافع آنها خواهد شد.

کریمی گفت: در طول انقلاب اسلامی هرکجا که مدیریت جهادی و انقلابی حاکم شده و افراد با هم افزایی و وحدت پای کار آمده اند علاوه بر اینکه وابستگی ها را رفع کرده ایم موفقیت های چشمگیری حاصل شده است.

وی ادامه داد: امروز در حوزه دفاعی و امنیتی به استقلال کامل دست پیدا کرده ایم و این نتیجه مجاهدت ها و تلاش های جوانان متخصص ایرانی است و هرکجا به توانمندی جوانان اعتماد کردیم شاهد تحولات بزرگ شده ایم و این باید درس مهمی برای ما باشد.

فرمانده سپاه روح الله گفت: هرکجا روحیه «ما می توانیم» طنین انداز شده علاوه بر اینکه مشکلات و گره ها برطرف شده همچنین تهدیدات و تحریم ها به فرصت های بزرگ تبدیل شده و امروز اگر مشکلاتی احساس می شود باید روحیه ما می توانیم حاکم شود.

کریمی افزود: در طی بازدیدهای مختلف از مجموعه های کارگری خوشبختانه شاهد ایجاد پویایی و نشاط برای تحقق رونق تولید هستیم که قابل تقدیر است و این روحیه قطعا موجب احیای امید در جامعه و پیشرفت های بزرگ خواهد شد.

وی ادامه داد: کارگران به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی مهمترین نقش را در رونق تولید دارند و مهمترین شاخصه موفقیت کارگران استفاده از روحیه و فرهنگ بسیجی است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی تفکر بسیج به عنوان نسخه شفابخش و نجات دهنده در همه مقاطع بوده و ورود بسیج به هر مسئله ای خاتمه دهنده بحران ها و مشکلات بوده است.

وی شاخصه مهم تفکر بسیج را اعتقاد به نصرت خدا، مردم داری ، مردم محوری و به کارگیری ظرفیت های درونی عنوان کرد و گفت: این مولفه ها رمز موفقیت های بسیج در طی این سال ها است و تجربه ثابت کرده هرکجا از این سرمایه ارزشمند استفاده کردیم سربلندی و موفقیت ملت ایران رقم خورده است.

کریمی بیان کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای بسیج در طول این سال ها شکست توطئه های دشمنان در بسیاری از عرصه ها است و امروز برای شکست دشمن در جنگ اقتصادی باید از تفکر بسیج استفاده کنیم.

فرمانده سپاه روح الله تاکید کرد: راه اندازی پایگاه های بسیج در مجموعه های کارگری و کارخانجات در طول این سال ها آثار و برکات زیادی داشته چراکه این کار موجب تقویت روحیه و تفکر بسیجی در میان کارگران می شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه امروز به برکت تفکر انقلاب اسلامی جوانان ایرانی از استعدادها و توانایی های بسیاری برخوردار هستند و پایگاه های بسیج که در عرصه های مختلف نقش آفرینی میکنند بستری برای پای کار آوردن استعدادهای جوانان است.

کریمی یادآور شد: خدمت صادقانه به مردم از نگاه بسیجیان همچون یک عمل صالح است و البته این عمل صالح باید دارای دو شرط مهم اخلاص در نیت و تقوای در عمل باشد که مورد رضایت خداوند قرار گیرد و در کنار آن هم برای جامعه و هم برای خود فرد دارای برکات خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله گفت: مهمترین انتظار شهدا در شرایط امروز خدمت صادقانه به مردم است و کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی باید در راستای رونق تولید کشور و ایجاد جهش در تولید داخل تلاش کنند.

وی افزود: نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری یک راهبرد مهم است و همچون نقشه راه باید در کلیه بخش های کشور عملیاتی شود و لذا امروز مانع زدایی باید به شکل واقعی و عملیاتی در بسیاری از بخش ها اجرایی شود.

بهره برداری از پایگاه های بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای غواص از پایگاه های بسیج کارگری استان و بازدید از تعدادی واحدهای تولیدی شهرستان دلیجان از جمله برنامه های مهم سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در سفر یک روزه به شهرستان دلیجان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار