پیام تبریک امیر «نجاتی» به مناسبت عید قربان

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پیامی عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان و مردم ولایتمدار استان تبریگ گفت.
کد خبر: ۴۶۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 20July 2021

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به مناسبت عید سعید قربانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، امیر «محمد نجاتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در پیامی عید سعید قربان را به تمامی مسلمانان و مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان خراسان شمالی تبریگ گفت.

در این پیام آمده است:

عید قربان، یادآور باشکوه ترین جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتا و موفق بیرون آمدن از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن (ع) است که با دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش، راه و رسم طاعت و بندگی و گذشتن از خود و دلبستگی های خود در درگاه حق را به انسان ها آموخت و منشاء پاک ترین عید مسلمانان شد.
 
این روز، جلوه ای است از امتی یکپارچه، پویا و بالنده که همه ساله رساتر از گذشته دعوت اسلام را به عدالت و آزادگی، ایمان و پرهیزگاری، نیکی و پاکی فریاد می زند و احساس غرور، امید و اقتدار را در دل هر مسلمانی زنده می کند و آینده‌ای روشن را برای امت اسلامی بشارت می دهد. 
 
عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به مسلمانان آزاده جهان، هموطنان عزیز و مردم شریف و متدین استان خراسان شمالی  تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است در عرفه با زدودن زنگار معصیت از قلب هایمان و در قربان با قربانی کردن همه نفسانیات و منیّات و تعلقات دنیوی، سر تسلیم در مقابل عزم و اراده الهی فرود آوریم و با اخلاص تمام، در کسب توفیقات الهی موفق و مؤید باشیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها