رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در البرز/ 6 کارگاه اشتغال‌زایی راه‌اندازی می‌شود

سرهنگ «طیران» گفت: توزیع 10 هزار بسته معیشتی، 70 هزار پرس غذای گرم و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان البرز به مناسبت هفته امامت و ولایت است.
کد خبر: ۴۶۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ - 20July 2021

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در البرز/ 6 کارگاه اشتغال‌زایی راه‌اندازی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «مهران طیران» رئیس سازمان بسیج سازندگی استان البرز از اجرای چهاردهمین مرحله از رزمایش‌ کمک‌ مؤمنانه در این استان به مناسبت فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر خبر داد و اظهار داشت: در این رزمایش با همکاری تمامی نواحی و حوزه‌ها در سطح استان نسبت به خدمات‌رسانی به محرومان اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی، پوشاک، لوازم التحریر، بسته‌های بهداشتی و توزیع قربانی به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در این مرحله است، افزود: توزیع 10 هزار بسته معیشتی، 70 هزار پرس غذای گرم و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیز از دیگر اقدامات این سازمان به مناسبت هفته امامت و ولایت است.

طیران همچنین از تهیه و اهدای 34 سری جهیزیه به خانواده‌های کم‌برخوردار در این ایام خبر داد و بیان کرد: شش کارگاه اشتغال‌زایی با ظرفیت حدود 100 نفر که عمدتاً بانوان سرپرست خانوار هستند نیز در این استان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها