با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت مادر شهیدان «عبدشاهی و وکیلی‌زاده» را تسلیت گفت

سرهنگ پاسدار «مرادحاجتی» با صدور پیام‌هایی جداگانه درگذشت 2 تن از مادران شهدای استان خوزستان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ - 20July 2021

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان درگذشت مادر شهیدان «عبدشاهی و وکیلی زاده» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیام‌هایی جداگانه درگذشت 2 تن از مادران شهدای استان را تسلیت گفت و اظهار داشت: امیدواریم این مادران عزیز و فاطمی شهدا، دعای خیرشان را در دنیا و آخرت از ما دریغ نکنند و روح بلندشان با بی بی فاطمه زهرا (س) محشور شود.

مرحومه «روبخیر زارع قلعه عبدالشاهی» مادر شهید والامقام «عظیم زارع قلعه عبدشاهی» پس از سالها فراق از فرزند دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

«عظیم زارع قلعه عبدشاهی» نهم مرداد 1341 در شهرستان دزفول به دنيا آمد. سال 1362 ازدواج كرد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت و سرانجام یکم شهريور 1363 در مريوان توسط نيروهای عراقی بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

همچنین مرحومه «قمر شفیع پور» مادر شهید والامقام «محمدتقی وکیل زاده» پس از سال ها فراق از فرزند دلیر و افتخارآفرینش نیز به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

«محمدتقی وکیل زاده» 20 دی 1338 در شهرستان انديمشک به دنيا آمد. به عنوان گروهبان دوم ارتش در جبهه حضور يافت و سرانجام چهاردهم مهر 1359 در تپه‌های الله اكبر سوسنگرد نیز به شهادت رسيد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار