معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

حقوق بشر، ابزاری برای تسلط آمریکا بر جهان است

‌سرهنگ «حسینی» گفت: حقوق بشر ابزاری برای آمریکا جهت تسلط بر جهان است و امروز ما شاهد بزرگ‌ترین پارادوکس رفتاری دولت آمریکا هستیم و به طور قاطع می توان گفت کارنامه امریکا در حقوق بشر سیاه است.
کد خبر: ۴۶۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ - 20July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «سید کاظم حسینی» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین امروز (سه‌شنبه) در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به بحث حقوق بشر آمریکایی با نگاهی به اقدامات جنایتکارانه از سوی دولت آمریکا اظهار داشت: در اعلامیه جهانی حقوق بشر، این امر مهم به عنوان اساسی ترین و ابتدایی ترین حقوقی که هر فرد به طور ذاتی فطری به صرف انسان بودن از آن بهره مند می شود، به عنوان حقوق بشر بیان می شود.

وی با اشاره به ویژگی های حقوق بشر مطابق با اعلامیه جهانی حقوق بشر، ابراز کرد: جهان شمولی، غیرقابل سلب بودن، تبعیض ناپذیری و برابری، به عنوان مباحثی است که در اعلامیه جهانی حقوق بشر از آن یاد شده است.

کارشناس مسایل سیاسی و امور بین الملل عنوان کرد: حقوق بشر یکی از حربه هایی است که قدرت های بزرگ از جمله امریکا برای تحت فشار قراردادن کشورهای دیگر از آن استفاده می کنند تا به اهداف سلطه گرانه خود دست یابند. دولت ایالت متحده امریکا در حالی بر کرسی قضاوت در خصوص عملکرد حقوق بشرانه سایر کشورها تکیه می زند که خود در داخل نیز به طور مکرر ناقض حقوق بشر بوده و به طور فاحش حقوق بشر را نقض کرده است.

حسینی اضافه کرد: حقوق بشر ابزاری برای امریکا است و امروز ما شاهد بزرگ‌ترین پارادوکس رفتاری دولت آمریکا هستیم و به طور قاطع می توان گفت کارنامه امریکا در حقوق بشر سیاه است. آمریکایی ها صلاحیت و صداقت لازم در بحث حقوق بشر را ندارند بلکه با ابزار حقوق بشر بدنبال تسلط بر دیگر کشورها است که مصداق این امر در عملیات نظامی در طبس، حمله به هواپیما مسافربری ایران در سال ۶۷ در ۱۲ تیر، که مبنای نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی است و حتی بعداز آن قتل عام و حمله به هواپیما مسافربری ایران، از فرمانده آن با مدال تقدیر شد و همین مباحث را در عراق، افغانستان، سوریه
به نوعی دیگر امروز و گذشته شاهد هستیم.

این مسئول افزود: حقوق بشر امریکایی یعنی کشتن ۲۲۰ هزار نفر با بمب اتمی و برگزاری جشن سالگرد این فاجعه با وقاحت تمام. این تنها در حقوق بشر امریکایی معنا پیدا می کند که کشتن انسان‌های بی گناه جرم تلقی نمی شود. سال ۶۰ سال ام الحزن انقلاب اسلامی است چرا که اتفاقات تلخی در این سال رقم خورد که می توان به ترورهای کور منافقین، ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی، ترور شهید بهشتی و ۷۲ یار ایشان، بمباران سردشت، ترور شهید صدوقی، حمله ناو امریکایی به هواپیما مسافربری اشاره کرد این ها موضوعاتی است که فقط در ایام تیرماه سال ۱۳۶۰ در ایران اشاره کرد.

مسئول هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطر‌نشان کرد: اقدامات تروریستی دولت آمریکا همیشه و در تمام نقاط جهان مشهور است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از شهادت حاج قاسم فرمودند که جنتلمن‌های پشت میز مذاکرات همان تروریست‌های فرودگاه بغداد و قاتلان سردار سلیمانی هستند. حاج قاسم سلیمانی به دستور شخص ترامپ ترور شد البته بایدن و دموکرات‌ها هم از ترور شهید سلیمانی حمایت کردند. ناقضان حقوق بشر در بحث‌های حقوق بشر شعارهای قشنگی هم می‌دهند اما عملا اعتقاد به این بحث ها و موضوعات ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها