فرمانده سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری:

مسئولیت در سپاه افتخاری سنگین و تعهدآور است

سردار اکبری با بیان اینکه رزمندگان سپاه استان به دنبال انتصاب مسئولیت نیستند، گفت: پاسداران سپاه در لباس سبز مقدس پاسداری انقلاب باید این روحیه خدمتگزاری را قدر و توفیق بدانند.
کد خبر: ۴۶۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ - 21July 2021

مسئولیت در سپاه افتخاری سنگین و تعهدآور استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم در آیین تکریم و معارفه مسئولان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، فرارسیدن دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و اظهار داشت: همان طور که عدم اجرای وظایف در نظام اسلامی بازخواست اخروی دارد، انجام وظیفه هم از اجر بسیار زیاد برخوردار می‌باشد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم با بیان اینکه رزمندگان سپاه استان به دنبال انتصاب مسئولیت نیستند، تصریح کرد: پاسداران سپاه در لباس سبز مقدس پاسداری انقلاب باید این روحیه خدمتگزاری را قدر و توفیق بدانند.

وی با بیان اینکه امروز چهار آیین تودیع، تکریم، تجلیل و معارفه داریم، از زحمات سرهنگ پاسدار محمدحسین آذر در مسئولیت معاون هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تجلیل و تکریم کرد و گفت: سرهنگ آذر در حدود ۴۰ سال خدمت بی منت از ابتدای ورود به جبهه در دوران دفاع مقدس و مسئولیت‌های بزرگ در بسیج و سپاه، یکی از الگو‌های پاسداری با توجه به بیانات مقام معظم رهبری است که شاخصه‌های بارز پاسداری در وجود ایشان مشاهده می‌شود.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: تعهد، تخصص، تواضع و فروتنی، مهار وسوسه‌های نفسانی، ساده زیستی، تبعیت از قوانین و احکام شرعی، خودسازی معنوی، جوهره رهبری، خوش رفتاری و خدمتگزاری بی منت، الفت با فقه اسلامی و سازمانی، شجاعت و شهادت طلبی از ویژگی‌های بارز سرهنگ آذر در مدت مسئولیت و مأموریت‌های تیپ و سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان بود.

وی اخلاص در عمل و همدلی و اخوت و برادری، نظم و تبعیت پذیری بی نظیر و حفظ محبوبیت و حیثیت اجتماعی سپاه را از دیگر خصوصیات معاون سابق هماهنگ کننده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برشمرد و گفت: ایشان در یک کلام از پاسداری خوب پاسداری کردند و سرباز خوبی برای ولایت بودند و برایشان اکنون که به عنوان بازنشستگی نایل شده اند، آرزوی موفقیت دارم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم با اشاره به انتصاب سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی بعنوان معاون هماهنگ کننده جدید سپاه استان چهارمحال و بختیاری، از سرهنگ پاسدار کرم نظری بعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرکرد و سرهنگ پاسدار مجتبی بیگی بعنوان مسئول جدید بسیج مداحان و سرگرد پاسدار محسن کریمی بعنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان استان نام برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار