دیدار رئیس ایثارگران نیروی زمینی ارتش با خانواده‌های شهدا در قم

سرهنگ ستاد «محمد نیایش» همزمان با ایام سالروز شهادت سفیر سیدالشهدا (ع) حضرت مسلم بن عقیل (ع) با خانواده معظم ۹ سرباز شهید ارتش در قم دیدار کرد.
کد خبر: ۴۶۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹ - 20July 2021

دیدار رییس ایثارگران نیروی زمینی ارتش با خانواده‌های شهدا در قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرهنگ ستاد «محمد نیایش» رییس ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با ایام ذی الحجه و سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) سفیر سیدالشهدا (ع) با خانواده معظم ۹ سرباز شهید ارتش در قم دیدار کرد.

وی در این دیدار، با گرامیداشت مقام رفیع شهدا و صبر انقلابی خانواده‌های معظم آنان، امنیت امروز جامعه و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان والامقامی دانست که با تاسی به شهدای عاشورا، جان خود را در راه دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند.

در دیدار‌های فوق که سرهنگ عباس معصومی مسئول دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیروی زمینی ارتش، ستوانیکم اسماعیل عباسی مسئول ایثارگران ارتش در استان قم، ستواندوم منصور حاجب نماینده حفظ آثار دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش در استان، احسانفر از مسئولان بنیاد شهید منطقه دو قم و حجت الاسلام اشتاب نماینده عقیدتی سیاسی آمادگاه شهید فراشاهی نیز حضور داشتند، با تقدیم هدایایی، خانواده‌های بزرگوار سربازان شهید ارتش در استان فم مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، سربازان جان برکف داود عمرانی در منطقه فکه، محمد حسن قره گوزلو در مهران، غلامحسن دارستانی در منطقه شلمچه، محمد یوسفی بزچلویی در پیرانشهر و جان محمد زال در اسلام آباد غرب به شهادت رسیدند.

همچنین دیگر سربازان ارتش از استان قم، شعبان برزگر بفرویی در سومار، ابوالفضل حمزه در حاج عمران، رضا جوزدانی در گیلان غرب و محمد قراگزلو بهزاد و محمد رضا رضایی در نهر عنبر به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها