نماینده ولی فقیه در مازندران:

بهترین رمی شیطان شعار «مرگ‌بر آمریکا» است

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: بهترین رمی شیطان شعار بین‌المللی «مرگ بر آمریکا» است.
کد خبر: ۴۶۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 21July 2021

بهترین رمی شیطان شعار «مرگ بر آمریکا» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی که امسال حج بیت معظم در دسترس نیست و توجه به رب البیت و ذکر و خشوع و تضرع و استغفار در دسترس است، اظهار داشت: امسال حجاج ما نتوانستند خانه کعبه را طواف کنند و حج بجا بیاورند؛ بیت در دسترس نبود، اما رب البیت در همه جا هست و باید به رب البیت توجه شود.

وی افزود: در تمام لحظات زندگی باید خدایی باشیم و خدا را عبادت کنیم و رب البیت را بشناسیم و راه درونی قلبی را بپیمائیم.

محمدی لائینی با تأکید بر رعایت تقوا، دوری از حرام، عید قربان را تبریک گفت و افزود: ظهور، ولی خدا و توفیق درک ظهورش بزرگترین عیدی خداست.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رمی شیطان در منا ممکن نیست، اما دفع و طرد شیاطین قدرت‌طلب در همه جا ممکن است، گفت: باید شیطان را برانیم چه شیطان جنی و شیطان انسی را.

محمدی لائینی با بیان اینکه وظیفه داریم از از شیطان و هم از شیاطین قدرت‌طلب و چپاولگران دنیا باید به خدا پناه برد و رمی کرد، ادامه داد: به برکت رمی ملت ایران در انقلاب اسلامی در ده‌ها صحنه در دفاع مقدس و دفاع از حرم شیطان بزرگ رمی شده است.

به گفته محمدی لائینی مردم غزه با سنگ، رمی شیطان کردند و امروز به موشک و راکت رسیدند و بهترین رمی شیطان شعار بین المللی «مرگ بر آمریکا» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها