پیکر حجت‌الاسلام «فرج‌نژاد» استاد صهیونیسم‌پژوهی تشییع شد

پیکر مرحوم حجت‌الاسلام «محمدحسین فرج‌نژاد» استاد صهیونیسم‌پژوهی و عضو انجمن فضای مجازی حوزه علمیه و چهار عضو خانواده‌اش، در تکیه «امیرچقماق» یزد تشییع شد.
کد خبر: ۴۶۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ - 22July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، مراسم تشییع پیکر «محمدحسین فرج‌نژاد» استاد صهیونیسم‌پژوهی و عضو انجمن فضای مجازی حوزه علمیه، به‌همراه همسر و سه فرزندش، امروز (پنج‌شنبه) در یزد برگزار شد. 

در این مراسم که جمعی از مسئولان و قشر‌های مختلف مردم حضور داشتند، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در یزد بر این پیکر‌ها نماز اقامه کرد و سخنرانی، سوگواری و عزاداری نیز بخش‌های دیگر این مراسم را تشکیل داد.

پیکر این روحانی پژوهشگر و نویسنده و اعضای خانواده وی، سپس به شهرستان ابرکوه اعزام شده تا در بهشت زهرا (س) این شهر به خاک سپرده شوند.

موتورسیکلت حامل «محمدحسین فرج‌نژاد» و خانواده اش، چهارشنبه شب در بلوار «غدیر» قم با یک خودرو سواری برخورد کرد که متاسفانه پنج عضو این خانواده جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

مرحوم دکتر «فرج‌نژاد» مولف ده‌ها مقاله و کتاب تخصصی در زمینه‌های مختلف مخصوصاً در زمینه رسانه بود. وی از اساتید مبرز صهیونیست‌شناسی در کشور به شمار می‌رفت و مقالات مهمی در این زمینه نوشته بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار