با حضور فرمانده معظم کل قوا

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ - 20May 2015

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آستانه روز پاسدار و همچنین سوم خرداد سالروز عملیات غرور آفرین بیتالمقدس و فتح خرمشهر، صبح امروز (چهارشنبه) مراسم دانشآموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور حضرت آیتالله خامنهای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

بخشهایی از سخنان مهم فرمانده معظم کل قوا در ذیل آمده است:

* باز در مذاکرات حرفهای تازه میزنند؛ دربارهی بازرسیها گفتیم اجازه نمیدهیم از هیچ یک از مراکز نظامی هیچگونه بازرسی از سوی بیگانگان انجام شود.

* میگویند اجازهی مصاحبه با دانشمندان هستهای باید داده شود؛ این یعنی بازجویی. من اجازه نمیدهم بیگانگان با دانشمندان و فرزندان عزیز ملت که این دانش را به اینجا رساندند بیایند حرف بزنند.

* بنده خبرهایی دارم که دشمنان با همراهی برخی مسئولان سفیه منطقهی خلیج فارس درصددند که جنگهای نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند؛ آنها بدانند اگر شیطنتی صورت گیرد واکنش ایران بسیار سخت خواهد بود.

* مسئولان عزیز ما که در این میدان شجاعانه حرکت میکنند، بدانند تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است. باید بتوانند پیام و عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند.

مشروح این خبر متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار