طی پیامی؛

سردار کارگر درگذشت سرتیپ «جوادیان» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت سرتیپ «سیاوش جوادیان» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 23July 2021

درگذشت سرتیپ «جوادیان» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس‌، سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درگذشت امیر سرتیپ «سیاوش جوادیان» از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«إنا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم امیر سرتیپ سیاوش جوادیان

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام درگذشت امیر سرافراز اسلام، سرتیپ سیاوش جوادیان که در مسئولیت‌های مختلف ارتش در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در حفظ و حراست از میهن اسلامی جانفشانی و مجاهدت نمود، باعث تأثر و تألم خاطر گردید.

شجاعت، مدیریت، حماسه و ایثار آن فرمانده غیور و متدین ارتش جمهوری اسلامی ایران در آزادسازی محور‌ها و مناطق غرب کشور از لوث منافقین و ضدانقلاب و در عملیات­‌های سرنوشت‌­ساز با لبیک گویی به فرامین حضرت امام خمینی (ره) و دوشادوش فرماندهان و رزمندگان سلحشور ارتش برای همیشه ماندگار است.

اینجانب درگذشت آن سرباز ولایت و مطیع امر رهبرمعظم انقلاب اسلامی وفرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را به آحاد کارکنان جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران، خانواده محترم و بازماندگان گرامی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با همرزمان شهیدش برای آن مرحوم و صبر و اجر وافر برای بازماندگان گرامی مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار