امام جمعه سمنان:

منافقین آمریکایی نباید شکست در عملیات مرصاد را فراموش کنند

آیت‌الله «شاهچراغی» گفت: رزمندگان استان سمنان در تنگه «چهار زبر» جلوی پیشروی دشمن را گرفتند و ضربه‌ای که منافقین آمریکایی در عملیات «مرصاد» خوردند، هیچ‌گاه نباید از یادشان برود.
کد خبر: ۴۶۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ - 23July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر اظهار داشت: از کنار مساله خوزستان نباید زود گذشت، این استان خط مقدم جنگ و دفاع مقدس بود و اکنون  نباید به جایی برسد که مردم این منطقه به خاطر تشنگی اعتراض کنند.

وی ادامه داد: عملکرد برخی مسئولان طوری است که انگار می‌خواهند کاری کنند مردم به خیابان ها آمده و اعتراض کنند. آب زیاد است و مدیران آب ضعیف هستند.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در ماه جاری بیان کرد: مطالبه گری از رئیس جمهوری خوب است اما در رسانه ای از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی درخواست اصلاح وضعیت اقتصادی در ۱۰۰ روز شده است، مردم باید از دولت جدید حمایت کنند تا با تعیین وزرا  و هیات دولت جدید در کنار مجلس و قوه قضاییه انقلابی مشکلات کمتر شود. 

وی همچنین با اشاره به ارزش والای نماز جمعه بیان کرد: نهادی بنام نماز جمعه داریم و پنجم مرداد نخستین نماز جمعه در تهران به امامت آیت الله طالقانی بود و امروز هزاران نماز جمعه توسط امامان جمعه خوانده می شود هر چند کرونا آن را خلوت کرده است اما مسوولان و مردم باید قدر آن را بدانند زیرا به گفته امام خمینی (ره) اگر انقلاب هیچ برکتی نداشته باشد فقط همین نماز جمعه کافی است.
آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به سالگرد عملیات مرصاد و تاثیر سپاه قائم استان سمنان در آن روز ابراز داشت: ضربه ای که منافقین آمریکایی در عملیات مرصاد خوردند هیچ گاه نباید از یادشان برود.

وی بابیان اینکه رزمندگان استان سمنان در تنگه چهار زبر جلوی پیشروی دشمن را گرفتند، افزود: شهدای بسیاری در این روز تقدیم انقلاب شد تا درنهایت به شکست تاریخی منافقان آمریکایی در دوران دفاع مقدس ختم شد.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک عید قربان و غدیر اظهار داشت: شیعه ۲ روز استثنایی و بی نظیر دارد که یکی عاشورا و دیگری غدیر است که کمال دین داری و ولایت مداری است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار