مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خبر داد؛

حضور تمام‌قد بسیج در واکسیناسیون عمومی

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان فلسفه وجودی بسیج، از حضور تمام قد بسیج در خط مقدم واکسیناسیون عمومی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ - 24July 2021

حضور تمام قد بسیج در واکسیناسیون عمومی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا تویسرکانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگویی اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را فلسفه وجودی بسیج برشمرد و اظهار داشت: گره‌گشایی و نقش‌آفرینی در زندگی مردم از جمله مأموریت‌های ذاتی این سازمان است.

وی حضور در چالش‌ها و بحران‌ها در کشور را جزئی از این رسالت انقلابی دانست و اضافه کرد: تاکنون در صحنه‌های مختلف تمام‌قد جهت حل این بحران‌ها و مشکلات وارد عمل شده است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با تأکید بر اینکه ساختار دفاعی، امنیتی از مؤلفه‌های بارز بسیج است، بر حضور موفق بسیج در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا تأکید کرد و افزود: بسیج در کنار کادر درمان در محور‌های کمک مؤمنانه، ضدعفونی معابر و... خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است.

وی با اشاره به ورود تمام‌قد سازمان بسیج در بحث واکسیناسیون عمومی، از ورود همه ظرفیت بسیج در ارائه خدمات واکسیناسیون به ملت بزرگ ایران خبر داد و تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی در راستای کمک به وزارت بهداشت وارد این صحنه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: سایر بسیج اقشار هم به‌ موازات ظرفیت خود در قالب طرح شهید سلیمانی وارد عمل شده‌اند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها