قدردانی بسیج جامعه پزشکی تهران از حمایت‌های امام خامنه‌ای از جامعه پزشکی

بسیج جامعه پزشکی تهران اعلام کرد: برای اعضای کادر درمان علیرغم همه مضایق ناشی از بیماری کرونا، رضای خداوند و پاسداشت و تکریم‌های پدرانه و کم نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین پاداش و سرمایه و توشه راه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 24July 2021

قدردانی بسیج جامعه پزشکی تهران از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از جامعه پزشکیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، هزاران نفر از بسیجیان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در بیانیه‌ای اعلام کردند: در طی حدود یک سال و نیم اخیر اکثر کشور‌های دنیا از جمله کشور عزیزمان با معضل همه گیری کرونا دست به گریبان بودند؛ البته به دلیل چالش‌هایی مثل تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی علیه مردم مظلوم کشور ما و نیز برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی، این فشار بر مردم عزیز کشورمان شدید‌تر بوده است.

رهبر فرزانه انقلاب از ابتدای این مشکل ضمن توجه متقن و تقید کامل به روزآمد‌ترین اصول علمی و دیدگاه‌های کارشناسان نظام سلامت و نیز؛ اهتمام ویژه اصول سلامت معنوی از جمله توکل به حضرت حق و آموزه‌های دین مبین اسلام در همه مناسبت‌ها؛ در سخنرانی‌های ارزشمند خود (چه مناسبت‌های دینی مثل اعیاد اسلامی و شیعی یا عزاداری‌های مذهبی) همچنین در مناسبت‌های کشوری و جشن‌های ملی و در سایر مواردی که سخنرانی داشته‌اند؛ همراه در مطلع کلام خود و یا در بخش مهم دیگری از آن به پاسداشت و تکریم تلاش‌های کارکنان نظام سلامت چه در حیطه خدمات بالینی (توسط پزشکان و پرستاران و سایر اعضای نظام سلامت) و چه در حیطه علمی شامل تلاش‌های مستمر پژوهشگران نظام سلامت از ساخت ماسک و تجهیزات بهداشتی تا واکسن و ... پرداخته‌اند که این بذل عنایت کم نظیر و کم سابقه و پدرانه یکی از مهمترین مایه‌های سربلندی و دلگرمی و شعف و شوق در کارکنان نظام سلامت است.

بدون شک برای اعضای کادر درمان علیرغم همه مضایق ناشی از بیماری و یا ناشی از مسایل روزمره کاری و با وجود تقدیم شهدای متعدد در راه مبارزه با کووید ۱۹؛ رضای خداوند متعال، پاسداشت و تکریم‌های پدرانه و مکرر و کم نظیر رهبر معظم انقلاب و قدردانی‌های همیشگی مردم عزیز کشورمان، بزرگترین پاداش و سرمایه و توشه راه محسوب می‌شود.

برخود فرض می‌دانیم از این همه بزرگ منشی و دید متعالی و منش سترگ رهبر معظم انقلاب در تکریم فرزندان خود در نظام سلامت کشور تقدیر و تشکر کنیم و بابت وجود این سرمایه الهی و این ذخیره بی بدیل در هدایت و رهبری کشور عزیزمان پیشانی شکر به درگاه خداوند متعال می‌ساییم و در همه این مشکلات و سختی‌ها بحق اعتقاد داریم. که‌ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی بر کند/چون تو را نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار