مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مردم خوزستان پیشگام و پرچمدار نظام و انقلاب هستند

سرهنگ «مرادحاجتی» گفت: تاریخ گواهی می‌دهد که مردم خوزستان در پیدایش انقلاب، در دوران جنگ تحمیلی و دیگر رخدادهای ارزشی و معنوی همیشه پیشگام و پرچمدار بوده‌اند.
کد خبر: ۴۶۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ - 24July 2021

تاریخ گواهی می دهد که مردم خوزستان پیشگام و پرچمدار نظام و انقلاب بوده اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان نسبت به تحولات و حاشیه های اخیر در خوزستان واکنش نشان داد و اظهار داشت: سخنان همیشگی و اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد خوزستان، فصل الخطاب همه و راهکار مدبرانه‌ای است که باید بدان عمل شود.

وی افزود: هزاران رسانه و گروهک معاند نمی توانند نظر مردم ایران را نسبت به خوزستانی‌هایی که شهروندان پایتخت ایثار، جهاد و شهادت هستند، تغییر دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: فرمایش مدبرانه فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مورد اینکه مردم خوزستان باید بیش از پیش مورد توجه و عنایت مسئولان و دولت‌ها قرار بگیرند نکته‌ای است که شاید مورد غفلت واقع شده و همین غفلت‌هاست که باعث می‌شود استان توانمندی همچون خوزستان دچار چنین بحران‌هایی شود.

سرهنگ حاجتی صف مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان را از آشوبگران جدا دانست و بیان داشت: مستندات زیادی وجود دارد که نشان می دهد گروهک‌ها و تشکیلات معاند و تجزیه طلب زیادی که وابستگی آنان به استکبار جهانی برای همه محرز است، روزهاست که دنبال آشوب و برهم زدن امنیت و ایجاد اختلال در نظم عمومی حاکم بر استان هستند.

وی به رسالت خطیر رسانه‌ها، سران اقوام و عشایر و جوانان انقلابی در هوشیار کردن جامعه و بیان واقعیات و البته مطالبات برحق مردم در چهارچوب قانون اشاره کرد و افزود: در اینکه حق طبیعی مردم پایتخت دفاع مقدس است که به نیازهای اولیه از جمله آب دست یابند، اما باید مواظب و هشیار بود که گروهک های ضدانقلاب از این مطالبات برحق مردم و احساسات جوانان پرشور و عدالت خواه خوزستان، سوار بر موج تخریب و تهدید نشوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: تاریخ گواهی می دهد که مردم خوزستان در پیدایش انقلاب، در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی و دیگر رخدادهای ارزشی و معنوی همیشه پیشگام و پرچمدار بوده‌اند و دشمنان بدانند که این مردم با همه مشکلات و معضلات و مطالباتی که دارند، فریب رسانه‌ها و گروهک‌های دشمن دوست نما را نمی‌خورند و بار دیگر با حوصله و همراهی با مسئولان نظام بر این تنش هم فائق خواهند آمد و پوزه استکبار و ایادی‌اش را به خاک خواهند مالید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها