جهاندیده:

پدافند هوایی حافظ امنیت آسمان ایران است

رئیس عقیدتی سیاسی بیمارستان بوعلی نزاجا در خراسان‌ جنوبی پدافند هوایی را حافظ امنیت آسمان ایران زمین دانست و گفت: جوانان متعهد و انقلابی این کشور در پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ تلاشی برای تأمین امنیت کشور دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۴۶۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ - 24July 2021

پدافند هوایی حافظ امنیت آسمان ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «حسن جهاندیده» رئیس عقیدتی سیاسی بیمارستان بوعلی نزاجا در خراسان‌ جنوبی صبح امروز در جمع کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شرق ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: باطن عید قربان ذبح خواسته‌های نفسانی و دوری از تعلقات دنیوی است و حقیقت غدیر نیز با ظهور امام زمان (عج) روشن خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر قربان و قربانی‌های ما قبول شود به درک غدیر نائل می‌شویم، افزود: تقارن زمانی این دو عید حکمت دارد، پیام مهم قربان درک امامت است؛ لذا عید غدیر مهم‌تر از قربان است و عید و قربانی اگر قبول شود به منزلت غدیر خواهیم رسید.

رئیس عقیدتی سیاسی بیمارستان بوعلی نزاجا در خراسان‌ جنوبی خطاب به سربازان حاضر در مراسم، گفت: امروز شما سربازان حافظ امنیت و اقتدار این کشور هستید و آن چیزی که شماها در این منطقه از آن حراست و نگهبانی می‌کنید نقش ارزنده‌ای در دفاع از حفظ و امنیت آسمان این کشور دارد پس هوشیار باشید و برای این کار خود نیز اهمیت قائل شوید که این توفیقی است که در این برهه از تاریخ کشور نصیب شما شده است.

جهاندیده پدافند هوایی را حافظ امنیت آسمان ایران زمین دانست و مطرح کرد: جوانان متعهد و انقلابی این کشور در پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب از هیچ تلاشی برای تأمین امنیت کشور دریغ نمی‌کنند.

وی تبیین کرد: خدمت سربازی دوران مقدسی است که به مثابه زکات عمر انسان است و جوانان با انجام خدمت سربازی دین خود را نسبت به میهن و ملت ادا کرده و باید آمادگی لازم را در جهت پاسداشت ارزش‌های مقدس اسلام و دفاع از تمامیت ارضی کشور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها