پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید البرز در پی شهادت «سید احمد قریشی»

«رستمیان» در پیامی شهادت «سید احمد قریشی» جانباز و یادگار دفاع مقدس و از مدافعان آل الله در سوریه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ - 24July 2021

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید البرز در پی شهادت «سید احمد قریشی»به گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی شهادت «سید احمد قریشی» جانباز و یادگار دفاع مقدس و از مدافعان آل الله در سوریه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم رب شهدا و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت گوهر ناب و گرانبهایی است که نصیب بهترین بندگان خدا می‌شود.

یکی  دیگر از خیل عاشقان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مجاهدان فی سبیل الله و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز و یادگار دفاع دوران دفاع مقدس حاج «سید احمد قریشی» مسئول تبلیغات لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در عملیات‌های عاشورای ۳ و والفجر ۸ و از فرماندهان لشکر فاطمیون در سوریه، در مبارزه با گروه‌های تکفریری و دفاع از حرم آل الله پس از سال‌ها مجاهدت در راه نظام و انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی و تحمل درد و رنج جانبازی به جایگاه والای شهادت نائل آمد و با پیوستن به خیل عظیم همرزمان شهیدش، اجر صابران و جانبازان و توفیق شهادت، هر دو را از آن خود نمود.

شهادت مدال افتخاری ارزشمند است که نصیب عاشقان خدا می‌شود. خانواده شهیدان والامقام قریشی با تقدیم هفت شهید لاله‌گون به انقلاب اسلامی ایثارگرانه و مجاهدانه از ارزش‌های نظام و انقلاب پاسداری کردند. امروز ما وظیفه داریم نام و یاد این شهدای والامقام را زنده نگه‌داشته و راه این کبوتران خونین بال را ادامه دهیم.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده بزرگوار این شهید سرافراز، جامعه بزرگ ایثارگری استان البرز و عموم مردم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم. روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار