وصیت‌نامه شهید «علی‌اصغر صحراپور»؛

خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است

شهید «علی‌اصغر صحراپور» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ای منافقین و کوردلان بدانید که من آگاهانه راهم را انتخاب کرده‌ام و خود به‌سوی جبهه شتافتم که خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است.»
کد خبر: ۴۶۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ - 24July 2021

خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «علی‌اصغر صحراپور» از رزمندگان دلاور البرزی، در تاریخ یک اردیبهشت سال 1345 در کرج دیده به جهان گشود و در تاریخ 22 اسفند سال 1363 در جبهه‌های حق علیه باطل به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را از نظر می‌گذرانیم:

«پس از ستایش خداوند تبارک و تعالی و سلام و صلوات بر رسول خدا و ائمه طاهرین و درود بر روان تابناک شهیدان و با درود و سلام فراوان بر امام امت، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و نایب بر حق حجت بن الحسن (عج) و با سلام به امت غیور و مسلمان ایران.

بارالها توفیق بندگی و عبادت را از تو می‌خواهم و از شر شیطان رجیم و انحرافات این دنیای فانی به تو پناه می‌برم و از تو قدرت انجام وظیفه می‌خواهم و در راه و برای رضای تو به صحنه پیکار با دشمنانت می‌شتابم تا به یاری تو در راه نابود کردن کفر سهمی داشته باشم و کمی از دین خود را به شهدا و اسلام عزیز ادا کرده و کمی از گناهانم کاسته شود و بار سنگین مسئولیت از دوشم برداشته تا هرچه سبک‌تر از گناه به سویت بشتابم.

و شما ای کسانی که قرآن می‌خوانید و ادعای مسلمانی می‌کنید و می‌گویید که ما خدا را شناخته‌ایم و وظیفه‌مان را انجام داده‌ایم، وقتی خدا را خواهید شناخت که در راه خدا و برای خدا جهاد کنید و به جبهه‌ها بیایید و با حق تعالی ارتباط پیدا کنید تا خداگونه شوید. انسان وقتی به بزرگ‌ترین درجه کمال رسید به لقاءالله می‌رسد و در نزد خدا روزی می‌خورد.

هان ای کسانی که هنوز در خواب غفلت هستید، اندکی به خود آیید و احساس مسئولیت کنید که دیگر زندگی خفت‌بار بس است. ای منافقین و کوردلان بدانید که من آگاهانه راهم را انتخاب کرده‌ام و خود به‌سوی جبهه شتافتم که خط سرخ شهادت خط آل محمد و علی است.

ای امام عزیز، سوگند به خون مقدس شهدا که حاضرم چند بار کشته شوم و دوباره زنده گردم و دوباره کشته شوم تا خاطر تو آسوده باشد و شاید به ندای حسین‌گونه‌ات پاسخ گفته باشم که تو بودی که مرا از قعر دوزخ به قله‌های جنت صعود دادی و تو ما را با انقلاب حسین‌گونه‌ات از سیاه‌چال گمراهی نجات دادی.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها