شهید «مهدی نظری»؛

برای من سخت است که یکبار دیگر حرم آل‌الله هجمه نااهلان شود

شهید مهدی نظری در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: من می‌دانم داغ عزیز سخت است، ولی برای من سخت‌تر این است که یکبار دیگر حرم آل الله هجمه نااهلان شود و من زنده باشم و این مصیبت را با چشم ببینم.
کد خبر: ۴۶۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ - 25July 2021

برای من سخت است که یکبار دیگر حرم آل الله هجمه نااهلان شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، ‌مدافع حرم «مهدی نظری» یکم فروردین 1364 در شهرستان اندیمشک چشم به جهان گشود. 

مهدی فرزند هفتم خانواده به دلیل علاقه وافری که به حریم اهل بیت داشت، تصمیم گرفت به جمع مدافعان حرم بپیوندد و همگام با دوستانش چندین مرحله عازم سوریه شد. در آنجا مسئول آموزش تیپ حیدریون بود. نظری سرانجام در 20 خرداد 1395 در مناطق عملیاتی ویژه در جنوب حلب (خان طومان) به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از چهار سال دوری از خانواده و وطن با تفحص انجام شده در سوریه در مهر 1399 به میهن بازگشت.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسن آلبوعلی»

با عرض سلام و درود فراوان به محضر حضرت ولیعصر (عج) و با آرزوی سلامتی روز افزون برای رهبر معظم انقلاب اسلامی.

خدا را شاکرم که در کشوری با دین ناب محمدی (ص) و اعتقادی راسخ به خداوند یکتا و روز معاد متولد شدم و با این تفکر و اعتقاد بزرگ شده‌ام و از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که با شیر پاک و لقمه حلال مرا بزرگ کرده‌اند تا بتوانم سربازی خود را زیر پرچم ولایت و رهبری ادامه دهم و بتوانم تکه‌ای از دینی که به گردنم هست را ادا کنم.

سخنی با خانواده

سفارشم به خانواده این است که همچون گذشته پیرو ولایت فقیه و پشتیبان محکمی برای رهبر فرزانه بوده و باشند تا همچون خاری در چشم و گلوی دشمنان انقلاب و رهبری باشند. من می‌دانم داغ عزیز سخت است ولی برای من سخت‌تر این است که یکبار دیگر حرم آل الله هجمه نااهلان شود و من زنده باشم و این مصیبت را با چشم ببینم. ما جوانان شیعه اعتقادمان بر این جمله است که می‌گوییم «کلنا عباسک یا زینب» پس باید به آن عمل کنیم و دشمنان باید بدانند این یک شعار نیست بلکه اعتقادی راسخ در خون و جان ما جوانان شیعه و بخصوص مردم ایران است.

سخنی با همسرم

پدر و مادر گرامی و عزیز، خواهران و برادران خوبم، شما افتخار و الگوهای من بوده‌اید و هستید و اگر حسنی در من است از وجود شما سرچشمه گرفته است. همسر مهربان و دلسوزم متشکرم که باعث دلگرمی و استواریم در هدفم بوده‌ای، امیدوارم که همچون گذشته در برابر مشکلات و کوتاهی‌های روزگار استوار بوده و بتوانی بچه‌هایمان را انقلابی و ولایی بزرگ کنی که باعث افتخار خود و من شوند و در نهایت پدر و مادر و برادران و خواهران عزیزم، همسر و فرزندان خود را اول به خداوند متعال و سپس به شما می‌سپارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها