پاسخ دندان شکن نوجوان 13 ساله به درخواست سرباز بعثی

وقتی به او گفتند به عکس امام توهین کند، او مدتی به عکس خیره شد. بعد ناگهان اشک در چشمش حلقه زد، بغضش ترکید و شروع به گریستن کرد و به جای اهانت به تصویر مبارک حضرت امام (ره)، عکس را از فرمانده عراقی گرفت و بر آن بوسه زد!
کد خبر: ۴۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ - 21May 2015

پاسخ دندان شکن نوجوان 13 ساله به درخواست سرباز بعثی

به گزارش دفاع پرس، آزاده مهدی شهسواری لحظات پس از اسارتش را اینگونه باز کرد: عکس کوچکی از امام (ره) را همیشه در جیبم داشتم، به هنگام اسارت یکی از عراقیها این عکس را پیدا کرد و به فرمانده خود نشان داد. ما چهار نفر بودیم. فرمانده عراقی رو به چهار نفر کرد که اسیر شده بودیم و گفت: به عکس امام توهین کنید.

ابتدا از نوجوان سیزده سالهی بسیجی شروع کرد که گمان میرفت تحمل ضربات آن دژخیمان سیاه دل عراقی را نداشته باشد، در حالی که ما از عشق آن بسیجی نوجوان نسبت به حضرت امام (ره) غافل بودیم.

وقتی به او گفتند به عکس امام توهین کند، او مدتی به عکس خیره شد. بعد ناگهان اشک در چشمش حلقه زد، بغضش ترکید و شروع کرد به گریستن و به جای اهانت به تصویر مبارک حضرت امام (ره)، عکس را از فرمانده عراقی گرفت و بر آن بوسه زد! دژخیم عراقی چنان از این حرکت عصبانی شد که با لگد آن بسیجی عاشق امام(ره) را نقش بر زمین ساخت و به سربازان عراقی اشاره کرد تا او را بزنند.

آری، این است نمونه ای از عشق به امام (ره) در مورد عزیزانی که به یاد او سال های سخت اسارت را سپری کردند و به وطن اسلامی برگشتند.

منبع: سایت جامع آزادگان

نظر شما
پربیننده ها