شهردار اهواز:

کلانشهر اهواز نیاز به یک هویت تازه دفاع مقدسی دارد

«نوشادی» گفت: برای طراحی و ساخت یادمان‌ها، فضاسازی شهری دفاع مقدس، ترمیم گلزار شهدا و تولید محتوای فاخر در حوزه دفاع مقدس نیاز به تشکیل یک کارگره مشترک داریم که به شهر اهواز یک هویت تازه دفاع مقدسی بدهند.
کد خبر: ۴۶۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ - 25July 2021

کلانشهر اهواز نیاز به یک هویت تازه دفاع مقدسی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «ابراهیم نوشادی» شهردار اهواز به همراه معاونت های خود در حوزه های مختلف امروز با حضور در دفتر سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، برای موفقیت وی در جایگاه ارزشمند جدید آرزوی توفیق کردند.

نوشادی در ابتدای این دیدار، به غفلت شهرداری اهواز در تولید محتوای فاخر در حوزه ایثار، جهاد و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: ضمن تقدیر از زحمات همه شهرداران گذشته باید اعتراف کنیم که نتوانستیم شهر اهواز را به عنوان مقر فرماندهی جنگ به گونه‌ای طراحی و معرفی کنیم که شایسته پایتخت دفاع مقدس و دروازه ورود تشییع باشد.

وی افزود: شک نداریم با حضور سرهنگ حاجتی که نگاهی فرهنگی، اجتماعی و اصولی به حوزه دفاع مقدس خواهند داشت اتفاقات خوبی در سطح شهر اهواز و استان خوزستان خواهد افتاد و ما نیز به عنوان یک سرباز آماده همکاری همه جانبه‌ در این حوزه هستیم.

شهردار اهواز گفت: برای طراحی و ساخت یادمان ها، فضاسازی شهری دفاع مقدس، ترمیم گلزار شهدا و تولید محتوای فاخر در حوزه دفاع مقدس نیاز به تشکیل یک کارگره مشترک بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و مجموعه شهرداری اهواز است که به این شهر یک هویت تازه دفاع مقدسی بدهند.

سرهنگ حاجتی نیز ضمن تقدیر از حضور شهردار اهواز و معاونین وی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: هر شهرداری که برای دفاع مقدس و آرمان بلند شهدا قدمی بردارد، نامش برای همیشه تاریخ در ذهن مردم این شهر و استان ماندگار خواهد شد و چه سعادتی بالاتر از این که نام کسی برای فرهنگ شهادت بر زبان ها جاری باشد.

وی در پایان از «ابراهیم نوشادی» خواست که با همت همه جوانان و مدیران جهادی و انقلابی مجموعه شهرداری اهواز شاهد یک تحول بنیادین و اساسی در ورودی ها و مرکز شهر اهواز باشیم به گونه ای که هر عزیزی از هر نقطه کشور وارد این شهر می شود به خوبی حس کند که وارد پایتخت دفاع مقدس شده است.

در پایان این نشست که با تقدیم پرچمی متبرک به نام امیرالمومنین(ع) به سرهنگ حاجتی همراه بود، مقرر شد تفاهم نامه مشترکی در همه زمینه ها از جمله سهم مشارکت شهرداری اهواز در ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در اهواز منعقد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار