مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری مسابقه «سیری در زندگی شهدا» در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام «جهانبخشی» از برگزاری مسابقه «سیری در زندگی شهدا» با موضوع ولایت‌مداری در کلام شهدا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 25July 2021

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از برگزاری مسابقه «سیری در زندگی شهدا» به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی بیشتر با سیره و زندگی شهدا است. جمع‌آوری آثار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم در بحث «گوش به فرمان ولی فقیه بودن» در همه شرایط از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه است،

مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری این مسابقه را از عید قربان تا عید سعید غدیر خم (۳۰ تیر الی ۷ مرداد ۱۴۰۰) عنوان و بیان کرد: علاقه‌مندان باید ۱۰ جمله با موضوع ولایت‌مداری در کلام شهدا در قالب ورد و با ذکر منابع و مشخصات به شماره 09128922538 در پیام‌رسان‌ واتساپ ارسال کنند.

جهانبخشی با بیان اینکه این آثار بعد از داوری در قالب کتاب تدوین و‌ نشر داده می‌شود، عنوان کرد: به آثار برگزیده جوایز نقدی اهدا می‌شود.

برگزاری مسابقه «سیری در زندگی شهدا» در کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار