رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

حجت‌الاسلام «نمازی» اسوه اخلاق و ادب بود

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» با بیان این‌که حجت‌الاسلام «نمازی» اسوه اخلاق و ادب بود، گفت: وی از نظر کاری و پایمردی، پشت‌کار بسیار بالایی داشت و مهم‌ترین ویژگی وی «ولایت‌مداری» بود.
کد خبر: ۴۶۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 25July 2021

حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر حجت‌الاسلام «حسن نمازی» رئیس فقید اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، با اشاره به روحیات و خصوصیات اخلاقی آن مرحوم اظهار داشت: همان‌طور که قرآن کریم درباره ویژگی پیغمبر اسلام (ص) فرموده است: «لَقَدْ جَاءَكُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِكُمْ» به معنای آن‌که پیغمبر از میان مردم و با مردم بود، علما نیز وظیفه دارند تا نقش پیغمبران را ایفا کنند؛ بنابراین حجت‌الاسلام «نمازی» نقش مردمی بودن خود را به‌خوبی ایفا می‌کرد.

وی با بیان این‌که حجت‌الاسلام «نمازی» اسوه اخلاق و ادب بود، افزود: من هیچ‌وقت ندیدم که وی در برخورد مردم و مراجعه‌کنندگان از عبارات ناشایست استفاده کند و همواره با اخلاق و ادب، با آن‌ها برخورد می‌کرد.

حجت‌الاسلام «نمازی» اسوه اخلاق و ادب بود

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» گفت: همان‌گونه که پیغبر اسلام (ص) «طَبِيبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ» بود؛ یعنی خود ایشان به سراغ مردم می‌رفتند، حجت‌الاسلام «نمازی» نیز در بین مردم می‌رفت و رسالت خود را انجام می‌داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با بیان این‌که حجت‌الاسلام «نمازی» در ایفای مسئولیت‌های خود، خستگی‌ناپذیر بود، تأکید کرد: وی از نظر پایمردی، پشت‌کار بسیار بالایی داشت و مهم‌ترین ویژگی وی «ولایت‌مداری» بود و در سفرهای اربعین با پای پیاده به عشق امام حسین (ع)، به زیارت ایشان می‌رفت و به عشق حضرت اباعبدالله (ع) در مجالس روضه می‌گریست.

به گزارش دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسن نمازی» رئیس فقید اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، صبح دیروز (شنبه) بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت و پیکرش صبح امروز با حضور مسئولان لشکری و فرماندهان ستاد کل نیرو‌های مسلح به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار