فرمانده تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله خبر داد؛

اعزام تانکرهای آبرسان سپاه روح‌الله به استان خوزستان

سردار «کریمی» گفت: در راستای رفع مشکلات کم‌آبی در برخی از مناطق استان خوزستان، تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی در مرحله اول تانکرهای آبرسان خود را به مناطق هدف اعزام کرد و در صورت نیاز سایر امکانات و تجهیزات دیگر نیز اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 25July 2021

اعزام تانکرهای آبرسان سپاه روح‌الله به خوزستان/ آمادگی کامل برای هرگونه خدمت رسانی به مردم عزیز خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا کریمی» فرمانده تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله استان مركزی، در آیین اعزام تانکرهای آبرسان این تیپ به استان خوزستان اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رفع مشکلات خوزستان، فصل‌الخطاب همه مسئولین است و برای تحقق آن باید همه توان دستگاه‌ها و نهادها به‌کارگیری شود.

وی افزود: مردم خوزستان از ابتدای انقلاب اسلامی، خصوصاً در مقطع دفاع مقدس همواره در پاسداری از نظام اسلامی و ارزش‌ها پیشگام بوده‌اند و در همه شرایط وفاداری خود را به انقلاب اسلامی را اثبات کرده‌اند و امروز نوبت ماست که برای رفع مشکلات آن‌ها جهادگونه در میدان باشیم.

کریمی ادامه داد: همه مسئولین در نظام اسلامی باید در برابر مردم عزیز خوزستان مسئولیت‌پذیر باشند و امروز راه کار حل مشکلات ایجاد وحدت و هم‌افزایی مسئولین و مردم و پای کارآوردن همه توان و ظرفیت‌هاست.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله استان مركزی بیان کرد: خوزستان از دیرباز برای ملت ایران و همه مسئولین مقدس بوده است؛ چراکه این مناطق سرزمین شهدا و دلاورمردان ایران اسلامی است و مردم مقاوم و پایدار این استان افتخار ملت ایران محسوب می‌شوند.

کریمی یادآور شد: استان مرکزی همان‌گونه که در سیل سال ۹۸ برای یاری مردم عزیز خوزستان و سایر استان‌های دیگر همه توان و ظرفیت‌ها را پای کار آورد، در این مقطع که مشکلاتی برای این استان به‌وجود آمده است نیز قطعا بار دیگر مردم و مسئولین استان همراهی و همدلی خود را عملی اثبات می‌کنند.

وی افزود: در راستای رفع مشکلات کم‌آبی در برخی از مناطق استان خوزستان، تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله استان مرکزی در مرحله اول تانکرهای آبرسان خود را به مناطق هدف اعزام کرد و در صورت نیاز سایر امکانات و تجهیزات دیگر نیز اعزام خواهد شد.

فرمانده تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله استان مركزی گفت: خوشبختانه عزم مسئولین و مردم استان مرکزی و خصوصاً بسیجیان برای انجام هرگونه خدمت‌رسانی در راستای رفع مشکلات مردم خوزستان جدی است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: آمادگی کامل برای هرگونه خدمت‌رسانی به مردم عزیز خوزستان و اقدام برای رفع مشکلات کم‌آبی آن‌ها وجود دارد و در کنار سایر رده‌های سپاه و دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان خوزستان آماده خدمت‌گذاری خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار