مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار قم:

سرتاسر قرآن دلالت بر حسن ارتباطات و روابط عمومی دارد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: آیات روحبخش قرآن و سفارشات اهل بیت(ع) دلالت بر سعادتمندی انسان در سایه حسن ارتباطات متقابل دارد.
کد خبر: ۴۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ - 21May 2015

سرتاسر قرآن دلالت بر حسن ارتباطات و روابط عمومی دارد

مرتضی قاسمی در حاشیه حضور در همایش مسئولان روابط عمومی سازمان ها و نهادهای استان قم که روز گذشته در استانداری برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر به خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس گفت: روابط عمومی ها پلی بین مردم و سازمان هستند و در زمینه تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مراجعان، همچون بازویی توانمند برای مدیر سازمان محسوب می شوند.

وی افزود: مسئولان روابط عمومی مظهر همراهی و همدلی مردم با مجموعه ها و سازمان ها هستند و بدلیل ضرورت بهره مندی از علوم مختلف همچون روانشناسی، ارتباطات، فناوری و...، روابط عمومی به نوعی هنر هشتم نیز محسوب می شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، در ادامه افزود: در آیات نورانی و روحبخش قرآن کریم و سفارشات ائمه(ع) موارد متعددی می بینیم که به فضایلی چون حسن خلق، صداقت، امر به معروف و نهی از منکر، طلب علم، تکریم ارزش ها، خدمت خالصانه به مردم و تلاش در جهت حل مشکلات آنان سفارش شده که همه آنها به نوعی ساخت جامعه ای آرمانی و الهی و نیل انسان به سعادت با بهره گیری از ارتباطات متقابل و سالم را نوید می دهد.

وی نقش ویژه روابط عمومی در مجموعه های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان ساخت: ادارات کل حفظ آثار به لحاظ محتوای ارزشی ماموریت خود، با گنجینه ها و مفاخر ارزشمند سال های انقلاب و دوران دفاع مقدس در ارتباط هستند.

 قاسمی ادامه داد: ایفای نقش روابط عمومی در این مجموعه و انتقال اخبار سیاست گذاری های خرد و کلان و تصمیمات اتخاذ شده مرتبط با آثار ارزشمند دفاع مقدس به سطح جامعه از یک سو و همچنین دریافت بازخوردها، پاسخگویی مراجعان این عرصه و پیگیری ماموریت های حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نهادهای استان از سوی دیگر، مسئولیت حساس روابط عمومی را به عنوان بازوی مدیریت فعال و اثرگذار مجموعه، بیش از پیش سنگین می نماید.

وی اظهار امیدواری کرد تلاش های صورت گرفته در جهت اطلاع رسانی برنامه های حفظ و نشر آثار  دفاع مقدس در استان، مرضی حق تعالی و همچنین ارواح مطهر شهدا قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها