با صدور پیامی صورت گرفت؛

پیام تسلیت سردار «کارگر» در پی شهادت سردار «سید احمد قریشی»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت سردار «سید احمد قریشی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ - 26July 2021

پیام تسلیت سردار «کارگر» در پی درگذشت سردار «سید احمد قریشی»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت جانباز دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم سردار «سید احمد قریشی» را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«خانواده محترم سردار شهید سید احمد قریشی
با درود و صلوات برحضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام، فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم راسخ و استوار فرزندان برومند ایران اسلامی و الهام بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی بر مجاهدانی که پرچم پاسداری از انقلاب اسلامی را برافراشته نگاه داشته و با پیروی از سرور و سالار شهیدان، مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و امام خمینی (ره) را به شایستگی پاس داشتند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق بارز «صدقوا ما عاهدوا الله علیه» گردیده و با خون پاک خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند.

اینجانب شهادت آن دوست و همکار مجاهد و ایثارگر دوران هشت سال حماسه وجهاد، که خود نیز فرزند و برادر شهید بود، خدمت خانواده معزز، بستگان و نیز همرزمان آن شهید تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای آن شهید والا مقام و مدافع حرم آل الله، علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای اسلام و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار