معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه:

سپاه تا شکست کرونا تمام قد در خدمت ملت ایران است

سردار عبداللهی با اشاره به بستری ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله، از ورود سپاه پاسداران به میدان واکسیناسیون عمومی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ - 26July 2021

سپاه تا شکست کرونا تمام قد در خدمت ملت ایران است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «احمد عبداللهی» معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به خدمات بهداشت و درمان سپاه در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: سپاه پاسداران در حوزه برپایی بیمارستان صحرایی و امر واکسیناسیون خدمات ویژه‌ای را در سیستان و بلوچستان ارائه کرده است.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به اینکه بیمارستان‌های صحرایی توسط سپاه در زاهدان و خاش برپا شده است، تصریح کرد: این مراکز در راستای کمک به کادر درمان استان به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کنند.

سردار عبداللهی با تأکید بر اینکه تیم‌های مختلف سپاه وارد میدان واکسیناسیون عمومی در سیستان و بلوچستان شده‌اند، اضافه کرد: سپاه به امر واکسیناسیون در سیستان و بلوچستان سرعت داده است و کادر درمان ما در کنار حوزه بهداشت و درمان استان این مأموریت مهم و خطیر را انجام می‌دهند.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از بستری شدن حدود ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه‌الله خبر داد و تصریح کرد: کادر درمان در این بیمارستان به نحو مطلوب به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

وی بر حضور تمام قد سپاه پاسداران در مقابله با کرونا و خدمات رسانی به مردم خبر داد و اظهار داشت: تا شکست کرونا، سپاه تمام قد با به‌کارگیری تمام ظرفیت خود در خدمت مردم عزیز ایران است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار