مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

مستند «چشم به راه» با روایتگری مادر شهید «فضل‌الله خوید» در یاسوج تولید شد

سرهنگ «آسمند» گفت: مستند «چشم به راه» با روایتگری مادر شهید «فضل‌الله خوید» از شهدای جاویدالاثر استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج تولید شد.
کد خبر: ۴۶۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸ - 26July 2021

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از تولید مستند «چشم به راه» با روایتگری «حاجیه رباب پیشان» مادر شهید «فضل‌الله خوید» از شهدای جاویدالاثر این استان خبر داد و اظهار داشت: این فیلم مستند به کارگردانی «محمد علوی» تولید شده است و دومین مستندی است که با حمایت مدیریت نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس تولید شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این مستند، علاوه بر روایت خاطراتی از شهید فضل‌الله خوید، گوشه‌هایی از چشم‌انتظاری مادر این شهید والامقام برای فرزند شهیدش به تصویر کشیده شده است.

فضل‌الله خوید در هفتم اسفند 1340 در یک خانواده مذهبی در روستای «سادات مشهدی» شهرستان کهگیلویه به دنیا آمد و در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها