مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مهم‌ترین پشتوانه تمدن نوین اسلامی، ترویج فرهنگ غدیر است

حجت‌الاسلام «شکریان امیری» گفت: مهم‌ترین شاخصه و پشتوانه برای ایجاد تمدن نوین اسلامی، بهره‌مندی از نعمت ولایت و اشاعه فرهنگ غدیر است.
کد خبر: ۴۶۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ - 26July 2021

مهم‌ترین پشتوانه تمدن نوین اسلامی، ولایت و اشاعه فرهنگ غدیر استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر اظهار داشت: ولایت مهم‌ترین اصل اساسی شیعه و عید غدیر فرصت ارزشمندی برای تبیین و ترویج فرهنگ غدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در جوامع اسلامی و حتی جهانی افزود: متأسفانه بسیاری از بحران‌های امروز جوامع اسلامی و حتی بشری بخاطر دوری از فرهنگ غدیر و درک نادرست از مسئله ولایت است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت‌های قابل توجه جمهوری اسلامی را در سایه ولایت و الگوگیری از فرهنگ غدیر دانست و تصریح کرد: بهره‌گیری از نعمت ولایت و امامت در اصول و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی، توانسته است پیشرفت‌های قابل توجه و چشمگیری را برای نظام اسلامی به ارمغان بیاورد و باید قدردان نعمت ولایت بود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه فرهنگ ناب غدیر و نظام مبتنی بر ولایت را یک نظام پویا و رو به پیشرفت دانست و گفت: واقعه غدیر یک مکتب انسان‌ساز و تعالی بخش برای جامعه بشری است و از آن واقعه عظیم باید در جهت تعالی و تکامل جوامع اسلامی و حتی بشری بهره گرفت.

حجت‌الاسلام شکریان امیری غدیر را روز تکمیل دین دانست و بیان داشت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی فهمیده‌اند که ایران اسلامی به برکت نعمت ولایت و فرهنگ اهل بیت (ع) به ویژه غدیر و فرهنگ حسینی توانسته است به این پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه‌های مختلف دست پیدا کند از این‌رو بدنبال ضربه زدن به باور‌ها و ارزش‌ها و اصول اعتقادی ملت بزرگ ایران هستند و قطعاً در این مسیر هم شکست خواهند خورد، چون ملت بصیر ایران اسلامی همواره ثابت کردند پای آرمان‌های متعالی امام راحل و رهبری معظم انقلاب ایستاده‌اند و تمامی نقشه‌های شوم آنان را با شکست مفتضحانه روبرو خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار