فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان:

هرکسی مقابل انقلاب بایستد، برابر آن می‌ایستیم/ سپاه مانند ذوالفقار ولایت و ابوالفضل انقلاب است

سردار «عبدالله‌پور» با بیان اینکه سپاه وابسته به حزب و گروهی نیست، گفت: سپاه به مانند ذوالفقار ولایت و ابولفضل انقلاب عمل می‌کند.
کد خبر: ۴۶۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 26July 2021

هرکسی مقابل انقلاب بایستد، برابر آن می‌ایستیم/ سپاه مانند ذوالفقار ولایت و ابوالفضل انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان، ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان «فومن»، اظهار داشت: با تمام مشکلات موجود نقش بسیج و سپاه ایجاد هم‌بستگی، هم‌افزایی و تعامل است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بسیج و سپاه، عملکرد خود مردم است و سپاه در قالب بسیج، مردم را ساماندهی می‌کند، تصریح کرد: دشمن در حوزه جنگ نرم جوانان، زنان و دختران ما را هدف قرار داده است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمن جرأت جنگ نظامی با ما را ندارد، خاطرنشان کرد: جنگ اصلی دشمن در حوزه اقتصادی است و باید با ایجاد اشتغال‌های زودبازده و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در محلات به‌صورت جدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه ما انقلابی‌گری را در چارچوب نظام می‌دانیم، افزود: قرارگاه فرهنگی ساماندهی درستی نشده که امیدواریم دولت جدید در این حوزه متمرکز شود.

فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان با اشاره به اینکه وظیفه سپاه حراست و پاسداری از انقلاب اسلامی است، متذکر شد: پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از رسالت‌های سپاه است.

وی با اشاره به مسافرپذیر بودن استان گیلان و اینکه این موضوع در زمان شیوع کرونا مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد کرده است، تأکید کرد: مسئله واکسیناسیون در استان مسافرخیز بسیار با اهمیت است.

سردار عبدالله‌پور با تأکید بر ضرورت توجه به نقش مهم مردم در حفظ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: هرکسی مقابل انقلاب بایستد، در برابر آن می‌ایستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان همواره نوع‌دوست بوده و به محض با خبر شدن از مشکل مردم خوزستان، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید تانکر آب و آب معدنی کمک کردند، تصریح کرد: این ویژگی گیلانی‌ها را در همیشه ایام شاهد بوده‌ایم به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس.

فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان با اشاره به فساد موجود در سیستم اداری، متذکر شد: برای دفع فاسدان باید به کمک دستگاه قضا بشتابیم و اطلاعات سپاه نیز در کنار دستگاه‌ها قضا بوده و ادارات را رصد می‌کند.

وی با بیان اینکه سپاه وابسته به حزب و گروهی نیست، تأکید کرد: سپاه به مانند ذوالفقار ولایت و ابولفضل انقلاب عمل می‌کند.

در پایان این مراسم، سرهنگ «محسن جعفری» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان «فومن» معرفی شد و از زحمات سرهنگ «حمید جانباز» تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار