قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

عملیات مرصاد با مشارکت مردم موجب شکست دشمن شد

«قهرودی» گفت: عملیات مرصاد با مشارکت مردم موجب شکست سنگین و خواری دشمن شد تا به عنوان مظهر ایستادگی و مقاومت در تاریخ پرافتخار دفاع مقدس و ایران اسلامی ثبت و ضبط شود.
کد خبر: ۴۶۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 26July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی خاکسار قهرودی» قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، اظهار داشت: دشمن در 5 مرداد 1367 با حرکتی مزدورانه و جاسوسانه تلاش کرد به کشور نفود کند و مردم با مشارکت در عملیات مرصاد در برابر آن‌ها ایستادند.

وی ادامه داد: رشادت های شهیدان بزرگواری همچون شهید شهبازی در برابر دشمنان موجب پیروزی در عملیات مرصاد شد.

خاکسار قهرودی عنوان کرد: در این عملیات دشمن با خیال خام تلاش کرد جنگ را به گونه ای دیگر برای خود به پایان برساند که با حضور رزمندگان و مشارکت مردم این خیال خام برملا شد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی برای مظلومان دنیا، به عنوان سرمشق ایستادگی و مقاومت معرفی شده است و اگر امروز در کمیته امداد امام خمینی (ره) توفیق بزرگ خدمت نصیب همکاران شده به خاطر این است که مردم شایسته این خدمت هستند.

قائم مقام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: عملیات مرصاد یکی از موارد کوچک حضور پرشور ملت ایران در عرصه های مختلف به حساب می آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار