فرماندار زنجان:

کلاس‌های درس در زنجان به نام شهدا نامگذاری می‌شود

عسگری گفت: نامگذاری کلاس‌های درس در زنجان به نام شهدا با رویکرد آشناسازی دانش‌آموزان با شهدا اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 26July 2021

به گزارش دفاع پرس، رضا عسگری عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای کنگره سه هزار و 535 شهید زنجان با اشاره به برخی از فعالیت‌های انجام شده در قالب کنگره شهدا اظهار کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای این جنگ می‌توان به بیمه شدن چندین و چند ساله انقلاب در برابر دشمنان اشاره کرد، زیرا رزمندگان با از جان گذشتگی خود ثابت کردند که  فشارهای دشمنان هیچ تاثیری در اراده و عزم ملت ایران در پاسداری از انقلاب ندارد.
 
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری کنگره سه هزار و ۵۳۵ علاوه بر گرامی‌داشت یاد شهدا معرفی شهدا است، تاکید کرد: زنجان شهدای تاثیرگذار بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است که بیشتر آنها با وجود تاثیرگذاری و دلاوری که داشتند، ناشناخته هستند.
 
وی با اشاره به برخی از طرح‌های اجرا شده در ارتباط با کنگره شهدا بیان کرد: برپایی یادمان شهدا، نامگذاری کلاس‌های درس به نام شهدا، راه‌اندازی کتابخانه موضوعی شهدا در طول یک سال گذشته از جمله اقدامات صورت گرفته در قالب کنگره شهدا بوده است.
 
عسگری همچنین با ارائه طرح پیشنهادی در ارتباط با اهدای قرآن به نیت شهدا گفت: پیشنهاد می‌کنیم طرح اهدای قرآن‌های خانگی در بین شهروندان اجرایی شود و در نهایت به نیت شهدا به مساجد اهدا شود.
 
فرماندار شهرستان زنجان همچنین ضمن پیشنهادی درباره ایجاد کتابخانه به نام شهدا ارائه کرد و افزود: طرح قابل قبولی است که کتابخانه‌های شخصی به نام شهدا نامگذاری شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار