فرمانده انتظامی کرمانشاه:

تداوم راه شهدا باعث اقتدار کشور در مجامع بین‌المللی است

سردار «جاویدان» گفت: شهدای والامقام مظهر اقتدار، عزت، افتخار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تداوم راه پرافتخار آنها باعث عزتمندی و اقتدار کشورمان در مجامع بین‌المللی شده است.
کد خبر: ۴۶۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ - 26July 2021

تداوم راه پرافتخار شهدا باعث عزتمندی و اقتدار کشورمان در مجامع بین‌المللی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با خانواده شهیدان «باباخانی» و «پیری» دیدار کرد. وی در این دیدار اظهار داشت: انقلاب ما در نتیجه ثمره خون مطهر شهیدان است که مقابل دشمنان ایستادگی کرده و بر دسیسه های آنان غلبه کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شهدای والامقام را مظهر اقتدار، عزت، افتخار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: تداوم راه پرافتخار آنها باعث عزتمندی و اقتدار کشورمان در مجامع بین‌المللی شده است. سال های طولانی است که تهدید و تحریم دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکای جنایتکار نه تنها ملت ایران را از پا درنیاورده بلکه استقامت آنها را افزون تر کرده است.

سردار جاویدان افزود: جمهوری اسلامی در سایه همین تهدیدها و تحریم ها بود که توانست روز به روز بر قدرت خود افزوده و شرایطی ایجاد کند تا امروز به عنوان یک قدرت جهانی در بسیاری زمینه ها مطرح باشد. این قدرت به برکت خون مطهر شهدا ایجاد شده است که باید آن را پاس بداریم.

وی در ادامه با تجلیل از استقامت و ایستادگی خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز، گفت: در این سال ها آنها مرارت های زیادی متحمل شدند اما بدون اینکه مشکلات بتواند آنها را مغلوب کند همواره پای نظام و انقلاب و ارزش های آن ایستادند.

سردار جاویدان همچنین بر حل مشکلات آنها از جمله مسکن و معشیت تاکید کرد و گفت: تا زمانی که راه شهدا در کشور ادامه دارد و این آب و خاک جانبازان سرافرازی را در خود می بیند دشمنان هرگز به اهداف و برنامه های خود نمی رسند.

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان از آمادگی کامل پلیس برای خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و جانبازان سخن گفت و تاکید کرد: اگر بتوانیم باری را از دوش آنها برداریم لحظه ای از انجام این کار دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهیدان باباخانی و پیری تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها