رئیس بنیاد هابیلیان مطرح کرد؛

شهدای ترور؛ سند مظلومیت ایران

هاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم است، گفت: دشمن امروز برای تقابل، سیاست‌های نرمی را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۴۶۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ - 27July 2021

شهدای ترور؛ سند مظلومیت ایران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» رئیس بنیاد هابیلیان در گفت‌وگویی با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد، آن را سند رسوایی منافقین و اربابش رژیم آمریکا برشمرد و اظهار داشت: سال ۱۳۶۷ و در دهه ۶۰ مردم ملت ایران با تمام وجود در مقابل هجمه‌های نظامی دشمن ایستادند، حمله رژیم بعث در قالب جنگ تحمیلی با حمایت شرق و غرب، فعالیت ضدانقلاب و منافقین به‌عنوان گروه معاند در داخل کشور، ساختار چند ضلعی از این هجمه علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده بود.

رئیس بنیاد هابیلیان افزود: ملت بزرگ ایران به‌خوبی در مقابل گروه تروریستی منافقین خیانت‌کار و صدام نماینده جبهه استکبار ایستادند و با مقاومت جانانه پاسخ تهاجمات نظامی مزدور استکبار جهانی را دادند و دشمن را وادار به عقب نشینی کردند.

وی تأکید کرد: استکبار جهانی بعد از قطعنامه ۵۹۸ باز هم با نقض حقوق بشر برای اینکه دست برتر را داشته باشند، از اهرم منافقین زیر چتر حمایت صدام استفاده کردند، تا با تصرف بخشی از خاک ایران به‌نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

نیرو‌های مسلح به‌خوبی منافقین کوردل این مزدوران رژیم آمریکا را به سزای عملشان رساندند و کینه از عملیات مرصاد، مقدمه شهادت شهید صیاد شیرازی به دست منافقین به دستور صدام بود.

هاشمی‌نژاد با اشاره به جایگاه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در عملیات مرصاد، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح به‌خوبی منافقین کوردل این مزدوران رژیم آمریکا را به سزای عملشان رساندند و کینه از عملیات مرصاد، مقدمه شهادت شهید صیاد شیرازی به دست منافقین به دستور صدام بود.

رئیس بنیاد هابیلیان خانواده شهدای ترور را ظرفیت عظیم و سندی مهم در اثبات مظلومیت و حقانیت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و با اشاره به اینکه ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم است، تصریح کرد: دشمن امروز برای تقابل، سیاست‌های نرمی را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن با چهره حقوق بشر آمریکایی دنبال وارونه جلوه دادن جایگاه شهید و جلاد است، اضافه کرد: با این دست موضوعات ساختگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند.

هاشمی‌نژاد ترور شخصیت‌های برجسته نظام و مردم کوچه بازار را در قالب ۱۷ هزار شهید ترور، گواهی بر مظلومیت ایران در مواجهه با جنایات تروریسم بین‌الملل به سرکردگی رژیم آمریکا برشمرد و تصریح کرد. باید در این رابطه مطالبه‌گر باشیم.

رئیس بنیاد هابیلیان اظهار داشت: غرب و آمریکا در هدایت ماشین آدم‌کشی ترور در ایران بی‌نظیر عمل کردند و قدرت‌های جهان نیز از این جنایات حمایت کردند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار