منتخب مردم در شورای اسلامی شهر تهران:

نیروهای مردمی در عملیات مرصاد نقش مؤثری داشتند

چمران گفت: در عملیات مرصاد، نیروهای مردمی در دستگیری و به هلاکت رساندن منافقین حضور موثری داشتند.
کد خبر: ۴۶۸۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۶ - 28July 2021

عملیات مرصاد با محوریت مقابله با منافقین کوردل و صدام بود«مهدی چمران» منتخب مردم در شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به نقش شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد اظهار داشت: عملیات ضد مردمی استکبار توطئه‌ای بین‌المللی بود که با محوریت منافقین کوردل و صدام شکل گرفت.

وی با بیان اینکه منافقین کوردل با تجهیزات مورد حمایت دشمنان به برخی مناطق کشورمان تعرض کردند، ادامه داد: منافقین کوردل جنایات بزرگی مرتکب شدند و مردم بی سلاح در برابر دشمنان قاطعانه ایستادگی کردند.

چمران با بیان اینکه در تنگه چهارزبر به یاد عملیات مرصاد یادمانی ساخته شده است، افزود: شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد و در همراهی و هماهنگی با دیگر فرماندهان عملیات واقعا گل کاشت و تاکتیک‌های جنگی و نبرد را در هدایت نیروهای هوانیروز ارتش به خوبی بکار برد و نقش بسزایی در شکست منافقین داشت.

منتخب مردم در شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه منافقین کوردل به خیال خام خود به دنبال رسیدن به تهران بودند، خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد نیروهای مردمی با پیوستن به صف نیروهای نظامی، در دستگیری و به هلاکت رساندن منافقین حضور موثری داشتند.

گفت‌وگو از میثم محمدپور لامع

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار