دیدار امام جمعه «مهریز» با خانواده شهیدان «شفیع»+ تصاویر

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» همراه با اعضای ستاد نماز جمعه «مهریز» با خانواده شهیدان «شفیع» دیدار کردند.
کد خبر: ۴۶۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳ - 27July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان «مهریز» همراه با اعضای ستاد نماز جمعه  این شهرستان، به مناسبت هفته احیاء نماز جمعه با خانواده شهیدان «شفیع» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

دیدار امام جمعه «مهریز» با خانواده شهیدان «شفیع» + تصاویر

امام جمعه مهریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند.

وی اظهار داشت: حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهداست و امروز قشر‌های مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.

دیدار امام جمعه «مهریز» با خانواده شهیدان «شفیع» + تصاویر

شهید «حسین شفیع بغدادآباد» سیزدهم اسفند سال ۱۳۴۸، در شهرستان مهریز دیده به جهان گشود. وی دانش آموز دوم متوسطه بود که به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و هجدهم فروردین سال ۱۳۶۶، به‌عنوان تک‌تیرانداز در شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در منطقه برجا ماند تا این‌که یکم بهمن سال ۱۳۷۳، پس از تفحص در گلزار شهدای روستای بغدادآبادعلیا تابعه زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید «رضا شفیع بغدادآباد» نیز سوم فروردین سال ۱۳۴۶ در شهرستان «مهریز» چشم به جهان گشود. وی تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. کمک بنا بود که به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پانزدهم بهمن سال ۱۳۶۲، با سمت تک‌تیرانداز در طلاییه به شهادت رسید و پیکر مطهرش در منطقه برجا ماند تا این‌که بیست و هشتم مهر سال ۱۳۷۹، پس از تفحص در گلزار شهدای روستای «بغدادآبادعلیا» تابعه زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار