بیانیه ستاد امر به معروف كرمانشاه به مناسبت سالروز عملیات مرصاد؛

عملیات مرصاد وحدت جبهه اسلام را برکفر و نفاق رقم زد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه به مناسبت سالروز عملیات مرصاد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 28July 2021

عملیات مرصاد وحدت جبهه اسلام را برکفر و نفاق رقم زد//عکس را عوض کنید برای بیانیه های بعدی اگر سازمان مربوطه دیر ارسال کردند کار نکنید.به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه به مناسبت سالروز عملیات مرصاد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«عملیات غرورآفرین مرصاد، یادآور شکست توطئه دشمنان و منافقان کوردلی است که به تصور ضعف قدرت نظامی ایران پس از پایان جنگ تحمیلیل و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اقدام به انجام عملیات مذبوحانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و در نهایت و بنا به تفسیر «انک لبالمرصاد...» با سیلی محکم مدافعان کشور و گرفتار شدن در کمینگاه الهی طومارشان در هم پیچیده شد.

عملیات غرورآفرین مرصاد یک بار دیگر اتحاد مردم مومن و رزمندگان غیور و باصلابت اسلام را در مقابله با کفر و نیرو‌های مهاجم نفاق ثابت کرد و نشان داد که وحدت و انسجام ملی پیروزی جبهه اسلام را بر کفر و نفاق رقم خواهد زد.

این عملیات غرورآفرین و درس‌آموز با شجاعت و ایثار خلبانان غیور هوانیروز و نیروی هوایی در پشتیبانی از رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج مردمی اجرا شد و محاسبات دشمنان را در تحلیل و تفسیر آمادگی، همدلی و انسجام مردم و نیرو‌های مسلح در مواجهه با هر گونه تهدیدی به هم ریخت.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حماسه‌ساز و همیشه جاوید هشت سال دفاع مقدس به وی‍ژه شهدای عملیات غرور آفرین مرصاد و سردار دل‌ها و سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلام سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان این عملیات بزرگ، تاکید می‌شود دست از مبارزه با منافقین داخلی و خارجی برنخواهیم داشت.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد و جانفشانی و ایثار سربازان ولایت در خط مقدم جبهه مرصاد، نامگذاری روز مقاومت و پایداری مردم کرمانشاه «روز ملی کرمانشاه» را نشان از دلاورمردی‌های مردمان غیور این خطه شهید پرور و ولایت مدار می‌داند و به ملت بزرگ ایران اسلامی علی‌الخصوص هم استانی‌های عزیز این روز بزرگ را تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار