نماینده مردم در مجلس:

آمریکایی‌ها به دنبال اتلاف وقت هستند

عباسی گفت: جمهوری اسلامی ایران نباید موضوع جدیدی را از آمریکایی‌ها بپذیرد در حقیقت ایالات متحده در حال بازی کردن است و به نحوی به دنبال اتلاف وقت است.
کد خبر: ۴۶۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 28July 2021

آمریکا باید خسارات ناشی از عدم اجرای برجام را به ایران بپردازد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فریدون عباسی» عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به اظهارات رابرت مالی، مبنی بر اینکه «ما آماده رفع تحریم‌ها هستیم اگر ایران آماده بازگشت به توافق باشد»، اظهار داشت: اظهارات مقامات آمریکایی بی‌مصرف است و هدفشان از طرح چنین موضوعاتی این بوده که بیشتر روی خط رسانه‌ها باشند وگرنه هیچ مطلب جدیدی را بیان نکرده‌اند.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس افزود: آمریکایی‌ها باید به برجام بازگردند و تعهدات خود را عملیاتی کنند در واقع همه تحریم‌ها لغو کند پس از آن نیز ما به تعهدات برجامی خود بازخواهیم گشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران نباید موضوع جدیدی را از آمریکایی‌ها بپذیرد در حقیقت ایالات متحده در حال بازی کردن است و به نحوی به دنبال اتلاف وقت است.

عباسی عنوان کرد: آمریکایی‌ها می‎خواهند ما را تحت فشار قرار دهند؛ قطعاً سردمداران ایالات متحده باید به معاهده برجام بازگردند و آن را عملیاتی کنند؛ ضمناً به تعهداتی که در این چند سال اخیر نیز پایبند نبوده‌اند باید عمل و جبران خسارت کنند چرا که با عدم انجام تعهداتشان خساراتی را به ما وارد کردند بنابراین باید چنین موضوعاتی را هم مرتفع کنند.

وی اظهار کرد: البته پس از لغو تحریم‌ها بایستی راستی آزمایی صورت بگیرد که چنین موضوعی نیز ۶ ماه زمان بر است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها