نماینده مردم در مجلس:

آمریکایی‌ها به دنبال تداوم حضور تروریست‌ها در عراق هستند

آصفری گفت: ایالات متحده به دنبال ایجاد ناامنی در عراق است؛ لذا عراقی‌ها باید اقدامات جدی را در جهت خروج نظامیان آمریکایی انجام دهند.
کد خبر: ۴۶۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ - 28July 2021

آمریکایی‌ها به دنبال تداوم حضور تروریست‌ها در عراق هستند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها باید نسبت به خروج نظامیان خود در عراق اقدام کنند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها تا زمانی که جریان داعش در عراق حضور دارد علاقمند نیستند که این کشور را ترک کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: با توجه به اینکه استان الانبار عراق محل حضور جریانات تکفیری‌ها و داعش است؛ لذا آمریکایی‌ها در حال آماده‌سازی این گروه‌ها هستند تا هر زمانی که نیاز داشتند در عراق و یا کشور‌های دیگر ناامنی ایجاد کنند.

 نماینده مردم در مجلس بیان کرد: عراق دارای موقعیت استراتژیکی بوده و از اهمیت زیادی در خاورمیانه برخوردار است بنابراین آمریکایی‌ها نمی‌خواهند به همین آسانی از عراق خارج شود.

وی بیان کرد: تا زمانی که فشار روی آمریکایی‌ها نباشد؛ قطعاً نظامیان خود را از عراق خارج نخواهند کرد بنابراین جریانات مقاومت عراقی نباید اجازه دهند که حضور نظامیان ایالات متحده در کشورشان تثبیت شود چرا که با این اقدام داعش پرورش یافته و دست به عملیات‌های تروریستی خواهد زد.

آصفری تأکید کرد: حملات هوایی که منجر به منفجر شدن انبار مهمات نیرو‌های عراقی شده نشان دهنده این است که آمریکایی می‌خواهند زمینه را فراهم کنند تا داعشی‌ها دست به اقدامات تروریستی و نظامی در منطقه بزنند.

عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند با نگه‌داشتن جریانات تکفیری‌ در عراق همچون ۵ سال گذشته ناامنی را در این کشور ایجاد کنند؛ بنابراین دولت عراق بایستی اقدام جدی را در جهت خروج نظامیان آمریکایی انجام دهد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار