ویژه برنامه «قدر و غدیر» از رادیو قرآن پخش می‌شود

شبکه رادیویی قرآن به مناسبت عید سعید غدیر، دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه «قدر و غدیر» را به‌صورت جنگ میدانی و زنده تقدیم علاقه‌ مندان می‌کند.
کد خبر: ۴۶۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ - 28July 2021

ویژه برنامه «قدر و غدیر» از رادیو قرآن پخش می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، گروه علوم قرآنی رادیو قرآن ویژه برنامه «قدر و غدیر» را برای عموم شنوندگان تدارک دیده است.

 برنامه «قدر و غدیر» چهارشنبه ۶ مرداد از ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه به‌صورت جنگی میدانی و زنده از آستان مطهر امامزاده هلال بن علی (ع) فرزند بلافصل امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب (ع)، واقع در شهر آران و بیدگل از توابع کاشان تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه «قدر و غدیر» با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ولایت و زنده نگه‌داشتن این واقعه بزرگ به روی آنتن رادیو قرآن خواهد رفت.

بر اساس این گزارش «قدر و غدیر» شامل آیتم‌های متنوعی از قبیل مسابقه؛ مسابقه‌ای شاد و مفرح برای کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در محفل و سؤال پیامکی برای شنوندگان، آیتم نمایش، روایت، مستند، خطبه‌خوانی غدیر، شعر خوانی و دکلمه خوانی آیینی، گفت‌وگو با میهمانان حضوری برنامه اعم از؛ حافظان کتاب شریف نهج‌البلاغه از شهر کاشان پایتخت نهج‌البلاغه، بخش کارشناسی؛ حضور امام جمعه کاشان حجت‌الاسلام سلیمانی و گفت‌وگو درباره واقعه غدیر و بخش گزارش از شهر مقدس مشهدالرضا است.

یادآور می‌شود برنامه «قدر و غدیر» کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن به تهیه‌کنندگی علیرضا صفرزاده، اجرای حمید عبیری، گویندگی یاسر دعاگو و روایت گری کتایون درویشی است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار