مسئول بسیج سازندگی سپاه «قدس» گیلان:

گیلانی‌ها یک میلیارد تومان به خوزستانی‌ها کمک کردند

سرهنگ «ابراهیمی» گفت: مردم گیلان در این اوضاع اقتصادی، حدود ۹ میلیارد تومان کمک کرده‌اند که یک میلیارد برای مردم خوزستان و ۸ میلیارد باقی‌مانده نیز متعلق به نیازمندان در سطح استان است.
کد خبر: ۴۶۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 28July 2021

یاری سپاه قدس گیلان به مردم خورستانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، مرحله دوم کمک‌های مومنانه و کامیون‌های تانکر آب، امروز (چهارشنبه) توسط سپاه «قدس» استان گیلان برای کمک به مردم شریف خوزستان ارسال شد.

سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان در این مراسم، ضمن تبریک عید غدیرخم اظهار داشت: حدود ۸ هزار بسته کمک‌معیشتی در دهه امامت و ولایت توسط پایگاه‌های بسیج استان گیلان و همچنین ۲۵ هزار پُرس غذای گرم بین نیازمندان در سطح استان گیلان توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات پایگاه‌های مقاومت بسیج در دهه امامت و ولایت، تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج استان گیلان در این ایام، بالغ بر ۲ هزار گوسفند خریداری کرده و بین نیازمندان در سطح استان توزیع کردند.

سرهنگ «احمد ابراهیمی» مسئول بسیج سازندگی سپاه «قدس» استان گیلان نیز در این مراسم، ضمن تبریک عید غدیر، اظهار داشت: مردم گیلان همیشه برای کمک به هم‌وطنان خود پای کار هستند و امروز هم کمک‌های مردمی به مردم خوزستان ارسال شد.

وی تصریح کرد: ۱۴۳ کانتینر آب در مرحله نخست و ۹۲ کانتینر به همراه ۶۰ هزار لیتر آب معدنی نیز در مرحله دوم توسط سپاه «قدس» استان گیلان برای کمک به مردم خوزستان، به این استان ارسال شد.

ابراهیمی ضمن قدردانی از مردم گیلان بابت ارسال این کمک‌ها، افزود: این اقدامات حاصل زحماتِ مردم، خیران و بسیج گیلان است و مردم گیلان در این اوضاع اقتصادی، حدود ۹ میلیارد تومان کمک کرده‌اند که یک میلیارد برای مردم خوزستان و ۸ میلیارد باقی‌مانده نیز متعلق به نیازمندان در سطح استان است.

وی با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر در سطح استان گیلان، خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی امروز هم بین نیازمندان توزیع می‌شود و کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار