مسئول بسیج سازندگی کرمانشاه:

توزیع 3 هزار بسته معیشتی در کرمانشاه

سرهنگ پاسدار «هزارخانی» گفت: با اشاره به فرمان ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به گروه‌های جهادی و فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر این نهاد به همین مناسبت 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ - 28July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، توزيع 3 هزار بسته معيشتي در كرمانشاهسرهنگ پاسدار «کامران هزارخانی» مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در حاشیه آیین توزیع  بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بسته‌ها با همکاری سپاه پاسداران و بنیاد مستضعفان تهیه و بین مردم آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به فرمان ۹ ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به گروه‌های جهادی و فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر گفت: به همین مناسبت سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود. بسیج سازندگی علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم تهیه و در چند روز آینده در مناطق محروم استان توزیع می‌کند.

سرهنگ هزارخانی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۲۰ هزار بسته معیشتی بین مردم آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است، افزود: ارزش این بسته‌ها بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان است. علاوه بر این برخی از مناطق مشکل آبرسانی و برخی مشکل عمرانی دارند که بسیج سازندگی با توجه به نیاز مردم و تا پایان یافتن کرونا و بیماری برای حل مشکلات در کنار آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار