پوتین:

روسیه در مبارزه با تروریسم با کشورهای اسلامی همکاری می‌کند

رئیس جمهور روسیه خطاب به دوازدهمین نشست بین المللی اقتصادی روسیه و جهان اسلام تأکید کرد: مسکو در مبارزه با تروریسم بین‌المللی با کشورهای اسلامی همکاری می‌کند.
کد خبر: ۴۶۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ - 28July 2021

روسیه در مبارزه با تروریسم با کشورهای اسلامی همکاری می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه خطاب به دوازدهمین نشست بین‌المللی اقتصادی روسیه و جهان اسلام اعلام کرد که مسکو در مبارزه با تروریسم بین‌المللی با کشورهای اسلامی همکاری می‌کند.

رئیس جمهور روسیه در این باره ادامه داد: روابط روسیه با کشورهای اسلامی به طور سنتی دوستانه و سازنده است. کشورهای اسلامی می‌توانند روی همکاری روسیه در عبور از بحران‌های منطقه‌ای و مبارزه با تروریسم بین المللی حساب کنند.

وی در این باره اضافه کرد: می‌خواهم تأکید کنم که شرکای ما می‌توانند در تلاش برای غلبه بر بحران‌های منطقه‌ای و مشکلات حاد اجتماعی و نیز در مقابله با همه مظاهر تروریسم و افراط گرایی، روی حمایت و همکاری روسیه حساب کنند.

گفتنی است که دوازدهمین نشست بین المللی اقتصادی روسیه و جهان اسلام با حضور ایران در «کازان» پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار