نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

محبت اهل بیت (ع) باید در رفتار انسان جلوه کند

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: محبت اهل بیت عصمت و طهارت باید انسان را به سمت عمل بکشاند و این محبت واقعی باید در عمل، رفتار و گفتار متواضع، نشان داده شود.
کد خبر: ۴۶۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ - 28July 2021

حذف مسئله غدیر نشان‌دهنده جهل و نادانی است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین «سیدمهدی قریشی»، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، امروز در دیدار با مسئول و اعضای بسیج کارکنان دانشگاه‌های استان، اظهار داشت: پیگیری برای تشکیل شورای بسیج دانشگاه‌های استان یک امر مبارک و فرصت خوبی برای ایجاد همدلی بین کارکنان دانشگاه‌ها است.

وی افزود: عید غدیر را تبریک عرض می‌کنم؛ دین مقدس اسلام برای تمامی مسائل احکام و دستورالعمل‌های مختلف ارائه داده و تاکید بر امر ولایت و امامت حقانیت و جامعیت دین اسلام را نشان می‌دهد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: حذف مسئله غدیر و رهبریت جامعه نشان دهنده جهل و نادانی بوده و با وجود مدیریت و علم الهی رسول اکرم(ص) مسئله غدیرخم بدیهی و روشن است و با مباحث عقلی و منطقی هم قابل درک بوده و الزام وجود آن را به اثبات می‌رساند.

وی ادامه داد: ابعاد وجودی حضرت امیرالمؤمنین (ع) بسیار ارزشمند و نورانی است و بیان فضیلت‌های آن حضرت باعث آمرزش گناهان انسان می‌شود و ملائک الهی برای انسان استغفار می‌کنند و شنیدن و نگاه کردن به فضیلت‌های مولا علی (ع) دارای اجر و ثواب بسیاری است و ذکرآن حضرت عبادت است.

حجت الاسلام‌‌ قریشی بیان کرد: محبت اهل بیت عصمت و طهارت باید انسان را به سمت عمل بکشاند و این محبت واقعی باید در عمل، رفتار و گفتار متواضع، نشان داده شود و انسان محب اهل بیت با قلبی خاشع در برابر خدای متعال همیشه به ذکر و عبادت الهی، رسیدگی به امور مردم و نزدیکان و خیرخواهی برای دیگران مشغول خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها