نماینده ولی فقیه در مازندران:

مصلاهای نمازجمعه مرکز جنب و جوش تدارکات دفاع مقدس بودند

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: مصلاهای نمازجمعه در دفاع مقدس مرکز جنب و جوش تدارکات دفاع مقدس بوده است.
کد خبر: ۴۶۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱ - 28July 2021

مصلاهای نمازجمعه مرکز جنب و جوش تدارکات دفاع مقدس بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در آئین تجلیل از خادمین، پیشکسوتان و یاوران نماز جمعه شهرستان ساری که به مناسبت بزرگداشت ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه خدمتگزاران به نمازجمعه نقش حضرت مریم را بازی کردند، اظهار داشت: مادر حضرت مریم نذر کرد که فرزندش به بیت المقدس خدمت کند و شما دست اندرکاران و خادمان ستاد نمازجمعه نقش حضرت مریم را ایفا کردید.

وی افزود: از آغازین روز‌های پیروزی انقلاب و پس از انعقاد نماز جمعه تهران بیش از چهار دهه چراغ ستاد نمازجمعه در مرکز استان روشن و فعال است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ستاد نمازجمعه مردمی است و باید مردمی اداره شود، از نمازگزاران و کسانی که در خرید زمین و ساخت بنا کمک کردند و همچنین از نیروی انتظامی که برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند، تثدیر کرد.

وی با بیان اینکه ستاد نمازجمعه در شرایط مختلف خدمات مختلف به مردم ارائه می‌کند، افزود: در شرایط کرونا این مکان به عنوان کارگاه ماسک و خیاطی با حضور نیرو‌های جهادی فعال بود و بسته‌های معیشتی توزیع می‌شد و در دفاع مقدس نیز مرکز جنب و جوش تدارکات دفاع مقدس بوده است.

محمدی لائینی با بیان اینکه نمازجمعه خالصانه‌ترین نهاد و مکانی است که دست اندرکارانش بی‌ریا کار می‌کنند، گفت: هر کس به کسی نازد و ما هم به انقلاب و مصلا‌ها و نمازجمعه می‌نازیم که در آخرت به درد ما می‌خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار